1. Situació d’ensenyament-aprenentatge seleccionada L’activitat seleccionada forma part de la matèria de Ciències Socials, en concret en un tema sobre els mitjans de comunicació i la influència de…
En el context actual, les famílies més vulnerables s’enfronten a nombrosos reptes a l’hora d’accedir i utilitzar eines digitals per comunicar-se amb el centre educatiu i participar en…
SELECCIÓ TECNOLOGIES PELS ALUMNES: EdPuzzle: Permet utilitzar vídeos educatius (propis o disponibles a internet) i afegir-hi preguntes interactives que ajuden els alumnes a reflexionar sobre els continguts. Això…
Descripció general: Aquest sistema avaluarà els aprenentatges dels alumnes sobre percentatges a través de dues activitats: Activitat 1: Kahoot per introduir i reforçar conceptes bàsics de percentatges de…
Activitat a l’aula: Aprenem percentatges amb Kahoot Enunciat: L’activitat començarà amb una breu explicació dels conceptes bàsics de percentatges (què és un percentatge, com es calcula, exemples comuns)….
El Pla de Comunicació del meu centre defineix l’estructura per a la transmissió d’informació tant interna (entre el personal del centre i la comunitat educativa) com externa (amb…

En un context educatiu cada vegada més digitalitzat, la competència digital docent és una habilitat clau per adaptar l’ensenyament als reptes del segle XXI. Aquest article explora què implica aquesta competència, destacant els beneficis de la tecnologia a l’aula, com ara la personalització de l’aprenentatge, la fomentació de la creativitat i la col·laboració, i l’accés a recursos globals. També s’analitzen els reptes que encara afronta la integració digital i la necessitat d’una formació contínua per garantir que els docents puguin aprofitar al màxim les eines digitals en benefici dels seus estudiants.