Formació acadèmica
2020-2024 | Grau interuniversitari en Estadística, Facultat d’Economia i Empresa, Universitat de Barcelona; Facultat de Matemàtiques i Estadística, Universitat Politècnica de Catalunya |
1995-1993 | Magister Estudis Socials Aplicats, Estudis propis Universitat de Saragossa |
1993-1990 | Diplomatura en Estadística, Facultat de Ciències, Universitat de Saragossa. |
Formació permanent (Lifelong Learning)
Any | Cursos |
2023 | Mirades matemàtiques: cicle de conferències ( 6h.) Centre de Suport a la innovació i recerca educativa. Departament d’Educació, Generalitat de Catalunya |
2022 | El treball per projectes, una eina eficaç per treballar les competències bàsiques (30h.) Alternativa Sindical de Profesionals de l’Educació. |
2022 | Com realitzar un treball per projectes (30h.) Alternativa Sindical de Professionals de l’Educació. |
2021 | Moodle: Creació d’unitats didàctiques (45h.) Àrea de Cultura Digital. Departament d’Educació, Generalitat de Catalunya |
2020 | Activitats Riques i Competencials a l’aula de matemàtiques(15 h.), Centre de Suport a la Innovació i Recerca Educativa, Generalitat de Catalunya. |
2020 | Curs d’introducció a Entorns d’aprenentatge innovadors (15 h.), Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats, Departament d’Ensenyament, Generalitat de Catalunya. |
2019 | ABP: Aprendizaje basado en Proyectos Secundaria y Bachillerato, Instituto Nacional de Tecnologías Educativas, Ministerio de Educación y Formación Profesional, Gobierno de España. |
2019 | Canvi Climàtic I: estat actual de la problemàtica (20 h.), ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona. |
2019 | Coses que cal fer per rodar una pel·lícula ( 20 h.), ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona. |
2018 | Didàctica de les matemàtiques des d’una perspectiva STEM (30 h.), Servei d’Innovació i Formació de l’Educació Secundària, Departament d’Ensenyament, Generalitat de Catalunya. |
2017 | Treball per projectes en àmbits STEM (Matemàtiques) (20 h.), Centre de Suport a la innovació i recerca educativa, Departament d’Ensenyament, Generalitat de Catalunya. |
2016 | Ens iniciem en la programació educativa amb Scratch (20 h.), ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona. |
2016 | Eines per a l’Ensenyament de l’estadística a secundària (40 h.), ICE de la Universitat de Girona |
2014 | Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica (CTM) (40 h.), ICE de la Universitat Politècnica de Catalunya. |
2013 | Eines digitals per a metodologies formatives actives (30 h.), ICE de la Universitat de Barcelona |
2007 | Programació d’aplicacions educatives en Visual Basic (60 h.), Àrea TIC, Departament d’Ensenyament, Generalitat de Catalunya. |
2003 | ASP: webs i bases de dades (30 h.), Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats de Catalunya. |
2002 | Xarxes en Windows 200/NT: administració i gestió (36 h.), Subdirecció General de Tecnologies de la Informació, Departament d’Ensenyament, Generalitat de Catalunya. |
2001 | Disseny de pàgines Web amb Flash (30 h.) Escola Tecnològica d’Estiu de Barcelona. |
1996 | Gestió comptable de PYMES (90 h.) Fundació Empresa, Universitat de Saragossa. |
1994 | Qualitat en els processos de producció (200 h.) Fundació Empresa, Universitat de Saragossa. |
1993 | Programadora d’Activitats Culturals (20 h.), Universitat de Saragossa. |
Seminaris i jornades
- IV Jornades de Educació Matemàtica en Aragó. ( 10h.) Societat Aragonesa “Pedro Ciruelo” de professors de matemàtiques. (2021)
- Jornades SCM Matemàtiques i COVID-19 (10 h.), ICE de la Universitat Politècnica de Catalunya . (2020)
- Seminari de Política Social Europea (40 h.), Universitat de Saragossa. (1995)
Idiomes
Castellà – Nadiu.
Català – Certificat de Capacitació en Llengua Catalana per a l’Ensenyament Secundari – Institut de Ciències de l’Educació, Universitat de Barcelona.
Anglès – B1 Escola Oficial d’Idiomes Vall d’Hebron, Barcelona.
Francès – Estudis a l’educació secundària (BUP i COU)
Línia de temps
Us suggerim aquesta aplicació per a la confecció del vostre itinerari formatiu.