El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Mòdul 5b. Reflexió final sobre el curs CDDA

Iniciar una reflexió no sempre és fàcil… començo pel principi o pel final? vaig mirant cada mòdul i fent una reflexió del que he après a cada punt…

CDDA, E.P. d'Aprenentatge, Experiències, Formació, General

Mòdul 5a. Projecte Final: Un tomb per l’Institut

Aquest és el projecte que he preparat durant aquest mes amb l’alumnat de l’optativa de programació de 2n d’ESO de l’Institut Narcís Oller cercant una tasca final que…

CDDA

Mòdul 4b. Activitats de Gamificació (proposta)

Proposta d’activitats relacionades amb l’aprenentatge adquirit en aquest mòdul de Construcció i difusió de coneixement: creació d’un candau digital i d’un jeroglífic.

CDDA, Formació

Mòdul 4a. Construcció i difusió del Coneixement. Breakout – Gamificació al moodle

Recursos per dinamitzar les activitats a l’aula (puzzles, enigmes, sopes de lletres, candaus virtuals, etc).

CDDA, Experiències, Formació

Mòdul 3. Construcció i Difusió del Coneixement. DUA. Stop Motion.

En aquest mòdul hem pogut veure com dissenyar activitats en funció d’un Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) basat en un conjunt d’estratègies organitzades per satisfer les necessitats educatives…

CDDA, Experiències, Formació

Mòdul 2. Fonts d’informació: Toolbox i Google Acadèmic

En aquesta mòdul hem vist com podem avaluar i/o compartir i descobrir aplicacions validades per altres docents a Toolbox (jo he valorat AirDroid). També hem pogut veure el potencial…

CDDA, General

Mòdul 1. Reflexions sobre el Curs, el Dossier Digital i CDD

Una de les nostres motivacions, i segurament la principal que em va impulsar a fer aquest curs és tenir molt més clar, en acabar-lo, com poder enfocar la…

CDDA

Mòdul 0. Curs CDDA – Accés al curs i continguts

Competència Digital Docent: Curs Avançat   9000050529   Competència Digital Docent: Curs avançat 2017-2018   Curs telemàtic. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària       3/4/2018 – 10/6/2018 (45 hores) de h a h   …

CDDA

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents