- EVIDÈNCIES DE LES COMUNICACIONS:
- Evidència 1: enviament de deures a les companyes de nivell.
D’acord amb les eines de comunicació establertes al Pla de Comunicació de la meva escola, he utilitzat el correu @xtec, per tal de comunicar-me amb les meves companyes de nivell, tot adjuntant-los els deures que s’han de repartir pel cap de setmana

b. Evidència 2: convocatòria de reunió per a una família
En aquesta segona evidència he utilitzat el ClassDojo per convocar la família d’un alumne de la meva aula a la tutoria de seguiment. No es visualitza la resposta ja que la família em va confirmar la seva assistència en persona, doncs treballo a infantil i a les entrades i sortides sempre hi ha comunicació en persona.

Reflexioneu i exposeu com heu tingut en compte:
- Les mesures de protecció de dades, seguretat física i psicològica de l’alumnat i el benestar digital.
Per tal de protegir les seves dades personales, en ambdues evidències he tapat els noms i correus electrònics personals, ja que entenc que qualsevol persona pot accedir a aquesta plataforma.
Per altra banda, els mitjans utilitzats per les dues comunicacions, són canals oficials, doncs tan el correu corporatiu xtec, com el ClassDojo, estan protegits per contrasenyes personals i intransferibles, a les quals nomès té accés la persona a qui he enviat els missatges. Per tant, cap més persona, tret dels destinarais, poden accedir a la informació enviada.
Pel que fa a l’alumnat, en aquest cas, al ser tutora de I5, encara no tenen accés a aquests dispositius ni la possibilitat de rebre correus electrònics, per tant no puc fer-hi referència.
- Les estratègies de col·laboració vinculades a processos de coordinació i/o participació interna del centre.
Tenint en compte que avui en dia la comunicació digital és bàsica per agilitzar moltes de les tasques que es duen a terme en un centre educatiu, he optat per utilitzar el correu xtec, el qual és el mitjà digital amb el qual ens comuniquem el professorat del centre, per tal d’enviar unes tasques prèviament acordades en una reunió presencial.
La comunicació amb la família es fa a través del ClassDojo, ja que té missatgeria instantània, personal i privada, que ens permet notificar tot allò important relacionat amb els seus fills/es.
Deixa un comentari