El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Alfabetització mediàtica en el tractament de la informació i les dades

  Situació d’ensenyament-aprenentatge seleccionada i contextualització: S’ha seleccionat una activitat on l’alumnat haurà de realitzar una recerca sobre el tema de la desinformació i les fake news. Aquesta…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

   Comunicació digital escrita amb el tutor/a 1. Alfabetització digital limitada: Algunes famílies no estan familiaritzades amb les plataformes digitals o aplicacions utilitzades per a la comunicació. 2….

CDD-A2

M4_A2_Tecnologies digitals per la retroacció

A l’hora d’escollir les diferents tecnologies digitals en relació amb la retroacció i l’avaluació, s’han de tenir certs criteris en compte. En el meu cas els criteris didáctics…

CDD-A2

M4_A1_L’avaluació

“Desenvolupament de la competència comunicativa en llengua castellana: Habilitats gramaticals i expressives” Aquesta programació s’emmarca en el currículum de llengua castellana i està dissenyada per a un curs…

CDD-A2

M2A1_(Diseny de dues activitats emprant eines digitals)

Activitat per realitzar a l’aula: Estalviem l’aigua Aquesta activitat està dissenyada per un grup d’alumnes de 6 anys, els quals ja tenen un alt control de la lectura…

CDD-A2

M1A1_(Avantatges, pros i contres de la pràctica digital a l’aula_segona tasca)

Actualment, trobem molts aspectes tant tècnics com metodològics dins la pràctica docent digital, que són indispensables perquè els infants tinguin una experiència educativa de qualitat. No podem oblidar…

CDD-A2, General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació