A través d’aquest curs m’he adonat sobretot de les deficiències que tenim tots plegats (docents i alumnes) sobre la seguretat a internet. i també de que no som prou concients de la nostra emprempta a internet.

Francament, m’he replantejat la meva tasca docent a nivell metodològic, com ara fer més activitats de cercar informació i reelavora-la. Als alumnes els agrada més fer feina cercant ells la informació que que els la faciliti el professor. Clar que això ha d’anar acompanyat d’un bon procès d’aprentatge. Els alumnes sobint prenen qualsevol informació com a vàlida i no la contrasten, cosa que els pot fer caure ràpidament en errors.

En aquests moments, a l’institut on treballo s’està sondejant la possibilitat de passar-nos als llibres digitals. Si féssim aquest pas, implicaria que cada alumne hauria de tenir un ordinador, cosa que ara mateix no tenen. En el meu cas, hi estic a favor. Em permetria poder fer activitats ràpides (d’una sola sessió) sense gaires complicacions.

A mi, em falta sobretot investigar webs i APP que em puguin ser útils per complir els meus objectius. Suposo que a mida que la meva pràctica docent vagi creixent, també aniré, mica en mica, coneixent aquells recursos digitals que ajudin als alumnes a assolir les competències.

El Dossier professional m’ha resultat útil per poder insertar videos, notícies o presentacions en webs i poder crear, d’aquesta manera, unitats didàctiques més atractives i dinàmiques.