El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M2A12_(Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA)

En aquesta tasca he treballat en la creació d’una situació d’aprenentatge (SdA) dissenyada per a alumnes de 3r d’ESO en l’àrea d’Educació Física, amb l’objectiu d’aprofundir en el…

Formació 24-25

M1A2_Reflexió sobre el seminari escollit

Seminari escollit: Motiu de l’elecció: He escollit el seminari sobre Avaluació i retroalimentació , ja que considero que una part fonamental de la meva pràctica docent digital és…

Formació 24-25

M1A1_Polítiques comunicatives: emprant l’eina digital més adequada per a cada cas

En aquest post, reflexionarem sobre les polítiques comunicatives de l’Institut de Vic, centrat en l’ús de les eines digitals per millorar la coordinació i la participació de tota…

Formació 24-25

Reflexió sobre l’estratègia digital de l’Institut de Vic: Polítiques Comunicatives

L’estratègia digital de l’Institut de Vic es fonamenta en l’ús de les noves tecnologies per millorar la qualitat educativa i, alhora, potenciar la comunicació entre la comunitat educativa….

Formació 24-25

M0A1_Selfie for teachers.

Després d’haver realitzat el qüestionari SELFIE for Teachers, he pogut reflexionar sobre la meva competència digital docent en les diferents àrees avaluades. En primer lloc, en l’àrea de…

Formació 24-25

Formació específica en Competència digital docent. Nivell B1

La formació en Competència Digital Docent, nivell B1, és essencial per als educadors que volen perfeccionar les seves habilitats digitals. Aquest nivell està dissenyat per a docents amb…

Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació