Les rúbriques són una eina molt útil d’implementar a moltes de les activitats que fem amb els alumnes. Es poden reaprofitar els criteris en més d’una ocació, permet que hi hagi una explicació clara i concisa pels alumnes sobre allò que han de realitzar i per a nosaltres ens resulta un mitjà objectiu amb el qual poder avaluar.Â
Per poder dur-ho a terme hem realitzat una activitat amb el curs de primer d’ESO on s’ha pogut implementar una rúbrica que avalua diferents aspectes. L’activitat en qüestió tractava de realitzar un vÃdeo d’aproximadament un minut on han de mostrar una part del barri i fer-ne una exposició en anglès. Se’ls va demanar que pengessin el vÃdeo a una tasca de Google Classroom, al qual hi estan apuntats tots els alumnes de la classe. La rúbrica també es va definir a partir de la mateixa tasca de Google Classroom.
La rúbrica que se’ls va compartir és la següent, la qual avalua quatre apartats diferents.


La tasca especificada és la següent:


Adjunto les fotografies de l’aplicació a l’aula.
Deixa un comentari