Per realitzar aquest mòdul s’ha confeccionat un qüestionari amb un Kahoot. És una activitat que es realitza en acabar tots els temes de l’assignatura d’anglès a 4t d’ESO per tal que els alumnes revisin i facin un repàs actiu dels continguts que han treballat al llarg del trimestre. El Kahoot ha estat creat a partir del contingut que els alumnes han treballat a l’aula i amb diverses opcions molt similars. L’enllaç al Kahoot és aquest.
Després d’haver realitzat l’activitat podem extreure diverses conclusions. Una d’elles és que Kahoot és una eina molt útil que permet fer un repàs actiu dels continguts treballats al llarg d’una unitat didàctica. Tothom i pot participar a partir d’un dispositiu mòbil, és intuitiu, visualment atractiu i divertit pels alumnes.
Tot i això, el fet que sigui competitiu fa que alguns alumnes es fixin més en la puntuació que en tractar d’entendre la pregunta i analitzar les seves respostes, en cas que fossin incorrectes. S’ha de posar més èmfasi durant l’activitat en que Kahoot és una eina que permet revisar tot allò treballat, no simplement un joc.
Afegeixo les fotografies dels alumnes fent el Kahoot a l’aula.

Deixa un comentari