He escollit aquest segon link perquè em sembla molt interessant poder fer que els meus alumnes a l’aula (sent jo professor d’anglès) participin a l’aula, que parlin i que s’expressin. Treballar-ho amb una eina visual pot fomentar que vulguin participar i expressar les seves opinions.

M’ha aportat noves idees per poder treballar a través del Speaking amb diversos grups d’estudiants. A més, es pot coordinar amb assignatures com història o història de l’art. 

Es pot relacionar fàcilment amb les meves classes d’anglès, on es pot demanar que els alumnes exposin les seves idees del quadre, obra, etc., explicant-ho a tot el grup classe o en petits grups, utilitzant, per exemple, el Reported Speech o els Irregular verbs.

 

Per altra banda, el primer link està relacionat amb una de les meves àrees on vaig obtenir un resultat més fluix al “Selfie for teachers”. (el 6.3, sobre “content creation”). He escollit el vídeo basat en ABP perquè els meus alumnes a l’escola han de realitzar un projecte anual en anglès i volia descobrir de quina manera el podien crear mitjançant eines digitals. A primer d’ESO han de crear un pòster on exposin un invent creat per ells mateixos, explicant les innovacions que tindria.

Fins ara el feiem a mà, però crec que es pot orientar per crear invencions relacionades amb els ODS i le seves funcionalitats a través d’eines que ells mateixos coneixen, com el Canva, el Google Drive (per compartir les primeres idees) o el Genially o Prezi per acabar fent la presentació final. En comptes de crear el pòster de l’invent a mà el poden crear en un Canva, el qual es comparteix amb tots els membres del grup, i posteriorment mostrar-lo a tota la classe.