El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6A1_Apliquem el què hem après

A la classe d’STEAMaths estem treballant les rectes i els tipus de rectes. Com a activitat de síntesi, l’alumnat s’agrupa en grups cooperatius heterogenis per realitzar petites investigacions…

CDD-B1

M5_A1_INTRODUINT NOUS CONCEPTES

En aquest cas s’ha decidit realitzar una adaptació digital dirigida a un petit grup d’alumnes de l’aula. Actualment, a la classe de STEAMaths estem introduint nous conceptes sobre…

CDD-B1

M4A1_(REFRESQUEM LA MEMÒRIA! ELS NOMBRES DECIMALS)

Com a eina d’avaluació en aquest cas s’ha creat una activitat de Kahoot. Ja fa uns dies que estem estudiant aquests conceptes, i com que hem estat uns…

CDD-B1

M2A1_(Activitat col·laborativa a l’hora STEAM)

DISSENY DE L’ACTIVITAT Títol Sabem resoldre operacions combinades? Curs (nivell educatiu) 1r de cicle superior Àrea / Matèria / Àmbit Àmbit Matemàtic   DESCRIPCIÓ  Són moltes les situacions…

CDD-B1

M1A2_Els ODS i l’ABP

SEMINARI: Els ODS mitjançant l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) He escollit aquest seminari perquè a l’escola ens trobem immersos en la prova pilot del projecte FAIG, un projecte…

CDD-B1

M1A1_(Comunicacions)

Tenint en compte les polítiques comunicatives del nostre centre, he realitzat diverses comunicacions (amb l’alumnat, amb les famílies i també amb els altres docents del centre) utilitzant les…

CDD-B1

Ambient Snoezelen TUTTIFRUTTI

Una nova temàtica ha arribat a l’ambient Snoezelen:TUTTIFRUTTI! Una sessió que ha començat amb una història plena d’inquietuds amb un final molt dolcet. Conte infantil: “La pinya punxeguda”…

General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències