En aquesta cinquena sessió (final) de la formació, hem parlat de les diverses mesures i suports universals que es poden utilitzar en l’àmbit de l’orientació educativa i l’acció…
La sessió, dedicada a l’avaluació formativa i formadora, ha començat amb una reflexió al voltant del que ens suggeria aquest vídeo: Durant la sessió hem fet referència al…
Durant la sessió hem estat fent referència a diferents tipus d’organització que els centres poden implementar, a nivell institucional i també a nivell d’aula, per tal d’atendre millor…
Aquest segon bloc no m’ha semblat tant interessant com el primer. Potser és perquè hem vist moltes metodologies diferents. M’ha fet la sensació de que no ens donava…
Tot i que el decret d’inclusió ja fa sis anys que es va aprovar (Decret 150/2017 de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema inclusiu), poder-lo…
A cada dia que passa les notícies d’allò que és capaç d’aconseguir la Intel·ligència Artificial, que aquestes darreres setmanes són protagonitzades per ChatGPT, no deixen de sorprendre’ns. Aquest…
Just fa 40 anys (agost de 1982) que el DOGC publicava la creació dels primers Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya. Al principi en van ser 12 i…
Feia temps que no escrivia aquí. En certa manera és un reflex del temps que he disposat. Bé, de temps tothom tendim a tenir-ne cada vegada menys, perquè…
El Manual per a la transformació digital de l’empleat públic pretén ser tant una guia com una eina per a l’empleat públic de l’Administració catalana, en el camí cap…
Without communication, no citizen science. All citizen science projects have one thing in common; they all need good communication. Communication to recruit and engage citizen, to inform, to…
Aquest inici de curs ha estat molt diferent de com venia sent els darrers cursos. Forçosament, no podia ser igual. El canvi al CRP Montsià és un canvi…
Dins del món de la formació, hi ha un cert esgotament dels enfocaments basats en continguts. No ve d’ara, ja fa un cert temps que hi és present….
Puzzle tridimensional disponible a Instructables, amb tots els passos necessaris per a poder-lo construir desde zero.
La meva feina, principalment, consisteix en organitzar, gestionar i impartir experiències de formació per a formadors. I té com a objectiu final la millora els resultats educatius dels…
Presentació de diapositives La dimensió de les propostes de treball Projecte STEAMCat Educació 360 Referències per consultar Smart Classroom Project [Gencat]Servei comunitari [CEB] Aprenentatge i servei comunitari Recull…
Toca fer maletes, deixar el despatx endreçat per a qui vingui al darrera, i fer una mirada retrospectiva del camí traçat durant aquests deu anys de dedicació al…
SDR és l’acrònim de Software-Defined Radio. Es tracta d’una tecnologia que permet la recepció de senyals de ràdio (utilitzant l’ordinador), tot i que també es pot realitzar emissió….
Tots els alumnes de Cicle Superior de Primària dels centres educatius d’Amposta hn participat a l’edició 2019 del Fòrum Jove, organitzat per l’Ajuntament d’Amposta. Durant la seva participació…
Dins de la 2a Jornada eXploraSTEAM (web), que aquesta vegada es va realitzar a Amposta, vaig poder realitzar un Taller sobre Pensament Computacional, on vam realitzar un seguit…
El febrer de 2019 es va constituir el ¨Grup de seguiment i suport en l’assessorament col·laboratiu¨ (Mòdul 4), impulsat per l’ICE de la UB i pel mateix Departament…