Aquesta setmana he estat re-pensant i re-dissenyant una situació d’aprenentatge.
Actualment imparteixo classes de Física i química en un institut-escola de nova creació a la província de Tarragona.
Aquesta Situació d’aprenentatge ha estat creada per treballar les reaccions químiques amb l’alumnat de 3r d’ESO des d’una perspectiva propera i motivadora.
En el seu desenvolupament s’utilitza l’aprenentatge cooperatiu i fent la revisió, he intentat incloure diverses estratègies tecnològiques i recursos digitals variats que no estaven pensades inicialment.
S’utilitzen aplicacions com Paddlet, Mentimeter i Wordcloud així com recursos digitals variats com l’eina co-rubrics, els simuladors de phet-colorado o fins i tot un scaperoom dissenyat per la generalitat.
Us deixo l’enllaç a la Situació d’Aprenentatge i espero rebre la vostra retroacció!
https://docs.google.com/document/d/1-cNiE0GmwaTAgtzmktoHCYNgctfwGyBY/edit?usp=sharing&rtpof=true&sd=true
Moltes gràcies,
Aïda Tapia Mercader
Deixa un comentari