Un cop implementada la Sda LLUM, FOC, CREACIÓ I DESTRUCCIÓ s’ha seguit una llista de comprovació per avaluar la seva implementació. 

S’han recollit evidències amb diferents eines de google classroom, com son els formularis o entrega de diferents tasques amb google docs o fulls de càlcul. 

També s’ha utilitzat l’eina “canva” per recollir les evidències en forma d’infografies.

Per a l’avaluació s’han utilitzat rúbriques tradicionals, rúbriques d’un sol punt i l’eina co-rubrics.

Objectius relacionats amb l’alumnat

El nombre d’estudiants del grup ha estat de 28. S’ha assolit el nivell de competència digital esperat ja que aquesta Sda és la número 4 del curs i l’alumnat porta un cert rodatge amb aquesta metodologia d’aprenentatge. 

L’alumnat està motivat per assolir els reptes i en general té bona actitud. 

L’impacte d’aquesta Sda en el seu aprenentatge ha estat positiu tal i com indiquen els resultats en l’assoliment de les competències.

Objectius relacionats amb el professorat

En relació a l’experiència prèvia en l’ús de tecnologia digital o competència digital docent es pot veure una millora en l’ús d’eines i recursos respecte al plantejament inicial d’aquesta Sda. 

La realització d’aquest curs ha ampliat la bossa d’aplicacions i recursos i s’ha vist un empoderament en l’ús d’aquests.

Es pot observar una confiança amb l’ús de plantejaments innovadors així com la possibilitat d’integrar noves pràctiques digitals i motivadores en la pràctica habitual.

Es pot observar com l’ús de metodologies actives motiva l’alumnat i a més ajuda en l’enfocament globalitzat i reforça les pràctiques DUA.

L’impacte que es produeix en els resultats educatius amb la incorporació de noves tecnologies i formes innovadores d’E-A és positiu i imprescindible. En una societat on l’alumnat viu rodejat de tecnologia i recursos digitals no podem quedar-nos enrere en la incorporació d’aquests a les aules. 

Objectius relacionats amb les eines i recursos

Les eines digitals han demostrat ser molt útils a l’hora de donar suport als resultats d’aquest aprenentatge i el desenvolupament d’habilitats tant de l’alumnat com del professorat. 

Aquest curs posa de manifest la necessitat de formar-se de manera constant en la recerca i masterització de tots aquests recursos per crear Sda motivadores i eficients per l’alumnat. 

La implantació d’eines i recursos pot sembla difícil al principi però la seva finalitat és facilitar la feina i la recollida de dades. La seva introducció a petita escala no ha estat desafiadora i ha proporcionat una plantilla de base per crear noves situacions d’aprenentatge. 

En conclusió s’han assolit els objectius d’aprenentatge plantejats pel grup classe demostrant que l’ús d’eines, recursos i tecnologies digitals són un encert en els processos d’ensenyament- aprenentatge.