Pàgina 2 de 3

(Re)Disseny d’una situació d’aprenentatge

Aquesta setmana he estat re-pensant i re-dissenyant una situació d’aprenentatge. Actualment imparteixo classes de Física i química en un institut-escola de nova creació a la província de Tarragona….

CDD-B1-UOC

Conclusions Repte 1

M’agradaria compartir amb tothom la meva reflexió final desprès d’haver completat el Repte 1, haver llegit les vostres aportacions i haver participat en els diferents debats. En primer…

CDD-B1-UOC

IDENTITAT DIGITAL

1. Identitat, seguretat i recursos digitals

CDD-B1-UOC

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents

EDU_Hack: jornada de cocreació educativa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam euismod scelerisque erat, quis maximus diam porta quis. Fusce fermentum in ipsum sed ultrices. Sed a tincidunt quam. Nulla…

Aplicació, Fonts informació

4ª Jornada Pick up idees: Gamificació de la Docència

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam euismod scelerisque erat, quis maximus diam porta quis. Fusce fermentum in ipsum sed ultrices. Sed a tincidunt quam. Nulla…

Formació