La meva SA es basava en plantejar i calcular el que necessitavem de pintura per Pintar la classe de GES, per tal de treballar els continguts treballats al mòdul de Matemàtiques II del GES I.

En aquest enllaç trobareu el portfoli on es detalla, presenta i cataloga la SA.

A continuació adjunto la llista de comrpovació que he utilitzat per l’autoavaluació de la SA. Enllaç autoavaluació.

Amb aquesta autoavaluació he pogut anar valorant els diferents elements de la SA i la seva implementació, en alguns casos no he utilitzat els elements de valoració que es proposen al detall però si que els he tingut en compte.

Jo estic molt contenta de la SA plantejada i del recurs Exelearning creat, tot i això, a partir de la realització dels diferents reptes del curs, he anat veient algunes mancances que crec que es poden millorar.

Propostes de millora:

  • al recurs els he adjuntat la rúbrica de com avaluaré el treball en grup però faria falta una rúbrica de com valoraré el projecte final. A més, ha d’anar acompanyat d’una breu explicació donat que els alumnes potser no saben interpretar una rúbrica.
  • al principi de l’activitat digital hauria d’annexar els recursos en paper plastificat (amb la teoria i les fòrmules) que han fet servir els alumnes a l’aula donat que si després treballen des de casa també puguin disposar d’ells.
  • he intentat que el recurs fos atractiu a la vista però potser han faltat algunes imatges relacionades amb l’activitat i icones que representessin les eines digitals que els he detallat a l’apartat recursos.
  • Afegir alguna activitat més per incrementar el grau de dificultat pels alumnes que vulguin ampliar els coneixements.

Aquesta activitat ja la realitzava de manera més analògica i aquest curs m’ha servit per digitalitzar-la, fet que m’ha agradat i realment la seva implementació ha estat molt fàcil i acceptada per tots els alumnes que han demnanat que al final de cada mòdul hi hagi un projecte per poder aplicar els continguts treballats a l’aula.

Espero que us hagi agradat.