Pàgina 2 de 3

Repte 2 – (Re)Disseny d’una situació d’aprenentatge

Situació d’aprenentatge La situació d’aprenentatge escollida del repositori  del Repte 1, basada directa o indirectament amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), per fer-ne un (re)disseny el qual he…

CDD-B2, General

Repte 1.3 – Repositori de situacions d’aprenentatge que integrin els ODS i les TD

Situacions d’aprenentatge relacionades directament amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i que integrin les Tecnologies Digitals (TD) i que podria aplicar en diferents matèries o mòduls de…

CDD-B2, General

Repte 1.2 – Seguretat i protecció de dades

La pràctica pedagògica digital que es desenvolupa a l’aula i al centre. Aplicació pràctica: 1. Identificar una experiència de pràctica digital pedagògica implementada a l’aula on vas utilitzar…

CDD-B2, General

Repte 1.1 – Identitat digital

Quin és el meu perfil acadèmic i professional? Com adaptes l’ús de les tecnologies digitals per millorar la comunació al Centre? Com faig la transferència i adaptació de…

CDD-B2, General

M6A1_Notícies econòmiques

L’ACTIVITAT Enunciat de l’activitat que hauran de fer els alumnes: Elabora el teu propi Symbaloo (enllaç a la pàgina web) que serveix per organitzar i emmagatzemar recursos digitals. Aquest…

CDD-B1

M5A1_Recurs digital motivador Quizizz

El recurs digital que he escollit per implementar a classe ha estat un Quizizz. On s’ha implementat? L’he implementat al mòdul de matemàtiques II de GES 2. He…

CDD-B1

M4A1_Rúbriques al Classroom

L’activitat d’avaluació escollida ha estat una rúbrica, per incloure-la com un recurs educatiu l’he eleaborat utilitzant l’entorn virtual d’aprenentatge del Classroom. Per què una rúbrica? Les rúbriques són…

CDD-B1

M2A1_Elaborar un estudi estadístic

1. L’activitat Aquesta tasca consistia en dissenyar i implementar una activitat a l’aula on s’utilitzés algun recurs digital, en el meu cas he aprofitat per actualitzar una activitat…

CDD-B1

M1A2_L’educació híbrida als ensenyaments d’adults

Webinar – Claustre Obert: Un model flexible d’eduació híbrida als ensenyaments d’adults Treballo en un centre de formació d’adults, una escola on sovint impartir la formació  és una…

CDD-B1

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

Evidències de la comunicació interna del Centre Nosaltres som un centre de formació d’adults i no tractem amb les famílies dels alumnes, per aquest motiu les evidències que…

CDD-B1