En primer lloc he de confessar que ja he començat el curs “trencant esquemes”. Sempre he pensat que la competència digital docent és l’habilitat (o inhabilitat) per dominar les tecnologies. imatgemodul1El document del CDD, juntament amb les reflexions i aportacions dels companys, m’ha fet adonar-me’n de que no per ser competent digitalment hem de tenir bona competència digital docent. Malauradament les dues coses no van lligades sempre. Podem tenir una molt bona competència digital però no ser capaços de portar-la correctament a l’aula.

Estar clar que estem en una època que tot canvia massa ràpidament i que gairebé no tenim temps d’acostumar-nos a una eina que ja en surt una altra de nova. Això implica un sobreesforç per part del professorat per tal d’estar actualitzats i poder fer que els nostres alumnes gaudeixin amb i de  les tecnologies i així fer-los competents digitalment.

Si mirem la graella de comprovació veurem quantes caselles ens queden per omplir, esperem que aquest curs ens ajudi a anar-ho fent.