El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Incorporar una pràctica dins d’una situació d’E-A

Situació d’ensenyament-aprenentatge Al llarg del segon i del tercer trimestre, i a l’àrea ‘Educació Artística, els i les alumnes preparen la representació d’una obra de teatre. El nostre…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital.

   SITUACIONS QUE SE’NS PRESENTEN REPTES COMUNICATIUS Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora. Ens podem trobar amb la situació que alguna família no disposi de…

CDD-A2

M4_A2_Recursos digitals per avaluar.

Sabem que hi ha una àmplia gamma de recursos digitals per avaluar l’aprenentatge del nostre alumnat. Personalment, per donar feedback o retornar les activitats als alumnes, faig servir…

CDD-A2

M4_A1_Què hem après d’Egipte?

Enllaçant amb les activitats proposades a la tasca del Mòdul 2, he decidit crear un recurs d’avaluació sumativa per comprovar i tenir en compte el nivell d’aprenentatge dels…

CDD-A2

M2A1_Dissenyant dues activitats emprant eines digitals

L’adopció de les tecnologies digitals en les nostres pràctiques educatives és, sens dubte, una tendència creixent entre un nombre significatiu de docents. A mesura que el món avança…

CDD-A2

M1A1_Aspectes tècnics o metodològics de la pràctica docent digital_segona tasca

En la pràctica docent digital, atendre els aspectes tècnics i metodològics és crucial per garantir un aprenentatge efectiu dels estudiants en l’entorn digital. És imprescindible adaptar-nos a les…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Fonts informació