En la pràctica docent digital, atendre els aspectes tècnics i metodològics és crucial per garantir un aprenentatge efectiu dels estudiants en l’entorn digital. És imprescindible adaptar-nos a les noves exigències tecnològiques i guiar els nostres alumnes amb eines que facin del procés d’aprenentatge una experiència enriquidora i eficaç.

En el nostre enfocament docent, destaquem en la selecció i adaptació de recursos digitals. Col·laborem estretament amb altres docents per triar i presentar continguts que siguin atractius i rellevants per al desenvolupament dels nostres estudiants. A més, les nostres competències en l’ús d’eines com Classroom i Google Forms ens permeten avaluar els coneixements dels estudiants i fer un seguiment del seu progrés amb eficàcia.

Pel que fa a les millores, reconeixem la necessitat de crear material digital més visual i motivador. Això implica explorar noves eines i tècniques per crear continguts més atractius i estimulants per als nostres alumnes. També és essencial abordar la manca d’accés a dispositius digitals fora de l’aula, considerant opcions com l’accés a ordinadors portàtils o altres dispositius per permetre als alumnes continuar el seu aprenentatge en entorns diferents de l’aula.

A més, la formació contínua en tecnologies educatives és clau per estar al dia amb les últimes tendències i millorar la presentació del material. Estem interessats en participar en formacions com “La intel·ligència artificial i l’educació: un binomi de futur”,  participar en aquesta formació em permetrà comprendre i utilitzar eines d’IA per personalitzar l’aprenentatge, millorar la retroalimentació, optimitzar recursos i mantenir-me al dia amb les últimes tendències en tecnologia educativa. Això pot transformar radicalment l’ensenyament i l’aprenentatge.

Reconeixem els nostres punts forts en la selecció i adaptació de recursos digitals, així com en l’ús d’eines per avaluar els estudiants. No obstant això, estem compromesos a millorar la creació de material digital i abordar la manca d’accés a dispositius digitals fora de l’aula per proporcionar un aprenentatge efectiu i inclusiu en l’entorn digital.