Enllaçant amb les activitats proposades a la tasca del Mòdul 2, he decidit crear un recurs d’avaluació sumativa per comprovar i tenir en compte el nivell d’aprenentatge dels alumnes amb relació als objectius programats en aquesta unitat didà ctica.
Si recapitulem, aquella unitat tractava de l’edat antiga, en concret ens vam centrar a l’antic Egipte. En aquella unitat es van proposar tot un seguit d’activitats per treballar l’antic Egipte, enfocades per a l’alumnat de 5è de Primà ria. Hi ha tot un recull d’activitats emprant eines digitals que servien tant per comprovar els coneixements previs de l’alumnat sobre aquest tema, com per avaluar els aprenentatges assolits a través de les diverses sessions de treball.
En aquest article d’avui, proposo una activitat per avaluar el procés final d’aprenentatge de l’alumnat en aquesta unitat didà ctica. Recomano una activitat en format digital per fer-nos una idea dels coneixements assolits per les i els alumnes en acabar aquest tema. Seria, doncs, una avaluació sumativa, que ens ajudarà a comprovar i a avaluar tant el procés d’ensenyament i aprenentatge del nostre alumnat, com a avaluar el nostre propi procés. Veurem llavors si les tasques, activitats i altres recursos que hem suggerit al llarg de les sessions, han estat suficients, adequats i precisos per aconseguir el nostre objectiu.
Us presento un formulari de Google on hi trobem 10 preguntes de tipus test, que serà una de les eines que ens ajudaran a avaluar els resultats de l’alumnat amb els objectius d’aprenentatge prioritzats pel professorat a l’inici de la unitat didà ctica.
Som-hi!!!
Deixa un comentari