Un cop acabat el darrer mòdul del curs i veient els diferents articles publicats penso que no he descobert moltes aplicaicons noves o activitats inovadores a fer a classe, més bé, he canviat la mirada a les activitats que ja feia. És a dir, he intentat redefinir les mateixes activitats però amb uns objectius més inclusius on la Competència Digital tingui lloc per desenvolupar-se, o jo pugui guiar als alumnes en fer activitats on puguin representar els seus coneixements, expressar-se i comprendre millor els conceptes.

Un exemple d’això pot ser el blog de cuina que tenim al Siei. Abans del curs l’entenia com una eina perquè els pares puguèssin veure què i com treballem a classe, ara l’entenc com una eina perquè els alumnes es comuniquin entre ells, puguin expressar les seves reflexions o el que han après amb cada recepta o per veure plasmada la seva feina.

A nivell personal, em falta perdre la por a l’ús de les noves tecnologies a classe, especialment el telèfon mòbil. He de fer un acte de confiança en els nois i noies per tal que no l’utilitzin de forma incorrecta i puguin treure’n el màxim partit de la finestra que tenen al palmell de la mà.