Pàgina 2 de 3
De les quatre metoologies globals i integradores que he treballat en el tercer mòdul, el model SAMR és el que realment m’ha fet reflexionar. Bàsicament perquè et parla…
Unitat didàctica Títol Investiguem Nivell 1r, 2n, 3r i 4t ESO Grup classe SIEI Curs 2017/2018 BREU DESCRIPCIÓ DE LA UNITAT DIDÀCTICA O DEL PROJECTE 1- OBJECTIUS…
Notícia del diari ARA Aquesta és una frase que diu la mare del Marc al documental “Peixos d’aigua Dolça (en aigua salada)” que van emetre per TV3 fa…
Tant docents com alumnes vivim de forma intensa en el món virtual. El fet de viure implica relacionar-nos, viatjar, comprar, enamorar-nos i aprendre. Una de les reflexions més…
Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…
Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…