El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Anàlisi de la situació d’aprenentatge

  En el moment de proposar i plantejar una situació d’aprenentatge és molt important tenir en compte els instruments d’anàlisi de situacions d’aprenentatge. A continuació podem veure els indicadors que ha de…

CDD A1, Inclusió

Comentari sobre els vectors

Els vectors del currículum són aquells elements de caràcter transversal que s’han de tenir presents i han d’articular totes i cadascuna de les decisions relatives al desplegament del…

Inclusió

El Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA)

El Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) és un model educatiu que guia el disseny de mètodes, materials i entorns flexibles, amb l’objectiu de minimitzar les barreres de…

CDD A1

Activitat 2. Article: canal educatiu de YouTube (Anglo-Link)

Canal educatiu de YouTube Anglo-Link: https://www.youtube.com/user/MinooAngloLink/featured L’objectiu del canal Anglo-Link és ajudar-te a practicar les habilitats Speaking i Listening en Inglés. Els vídeos estan organitzats en tres nivells: Pre-*Intermediate, Intermediate i Advanced. Dins de cada nivell trobaràs…

Connexions

M2A1_Dissenyant i implementant una activitat col·laborativa

ACTIVIAT DIDÀCTICA UNITAT DIDÀCTICA: Treballem el vocabulari de la primavera i la pasqua. La present activitat és un Genially enfocat per a treballar el contingut de la primavera aprofitant la…

CDD-B1

M2A1_Dissenyant i implementant una activitat col·laborativa

General

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme fins ara a la meva pràctica docent

Després d’analitzar els resultats del SELFIE for teachers he decidit elegir el webinar la metodologia Phenomenon Based Learning: Per què heu escollit aquest seminari? He escollit aquest seminari,…

CDD-B1

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

TASCA 1. La llar d’infants on treballo com a tutora de P2  utilitza diferents eines i sistemas de comunicació digital, entre d’altres les xarxes socials, el correu electrònic…

CDD-B1

Estratègia digital de centre

Estratègia digital de centre (EDC)

CDD A1

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents