El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Tasca Àmbit 5: Disseny de continguts i activitats

  Després d’haver realitzat l’explicació de la teoria del tema, per consolidar més els coneixements, ja assimilats ,escoltats i vistos (vídeos) a classe, es realitzarà l’activitat com a…

CDD - B1

Tasca 4.3 – El Decàleg de l’Avaluació Formativa

Després d’haver valorat els ítems que es mostren a la llista de verificació, es procedeix a fer una breu valoració de com es podria implementar un dels enunciats…

CDD - B1

Activitat 3.4: Estratègia de digitalització de la tutoria o de la matèria

Com a professor d’un cicle de grau mitjà de fabricació mecànica sé que l’educació en línia és un recurs valuós i Moodle és una eina que ens ajuda…

CDD - B1

Activitat 3.1. Pràctica d’accés al Moodle d’entrenament amb rol de professorat

Captura de pantalla de l’espai de la meva etiqueta creada al Moodle d’entrenament Comentari valoratiu Treballar a l’espai Moodle, amb la funció de professor, possibilita fer diferents lletres…

CDD - B1

Segona tasca d’avaluació de l’Àmbit 2

1) Context educatiu: Resum de la proposta que es vol portar a l’aula, indicant en quina assignatura/àmbit es desenvolupa, i descripció breu del grup/s d’alumnes (nivell, nombre d’alumnes,…)….

CDD - B1

M1- Activitat 1.2. – L’ús dels mòbils als centres educatius

Segons un informe de la UNESCO, l’ús excessiu dels mòbils a les aules pot afectar negativament l’aprenentatge, i recomana als països que considerin acuradament com utilitzar la tecnologia…

CDD - B1

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació