Pàgina 2 de 3

Mòdul 4: Recursos digitals.

Cada vegada més en el procés d’ensenyament-aprenentatge amb el suport de recursos digitals i les eines que es troben a internet estan creant un enorme interès entre el nostre col·lectiu. Per…

CDDB

Mòdul 3: Treball per projectes.

Un projecte interdisciplinari és un treball que parteix d’un context i que requereix l’aplicació de coneixements de diverses àrees

CDDB

Kahoot uso de la tecnología en el aula

Se han acabado los ejercicios formales de papel y boli gracias a Kahoot.

Experiències

Mòdul 2: Les competències digitals de l’alumnat i del professorat

Les noves tecnologies són tant per alumnes com per professors.

CDDB

Les possibilitats d’aprenentatge dels mòbils comencen a aparcar les prohibicions als instituts

Molts centres veuen potencial educatiu en els mòbils: es tracta d’una eina que porten tots a la butxaca, amb el qual hi tenen una relació molt personal, i…

General

Els nadius digitals són competents digitals?

Recentment la EDCL Foundation ha publicat un article on s’explica que ser nadiu digital no significa disposar de les competències digitals necessàries que demanda l’actual societat digital.

Fonts informació

Mòdul 1: L’aprenentatge Social

L’aprenentatge social als adolescents és primordial.

CDDB, Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències