El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

8. Reflexió final del curs “Competència digital docent: avançat”

Estem arribant al final del curs de “Competència digital docent: avançat”. Cal dir, que vaig arribar a aquest curs, sense haver fet el curs bàsic; tot i que…

CDDA, Formació, General

7. PROJECTE FINAL “SALVEM EL PLANETA”

“Plastic Waste – animation infographics motion graphics” by Svajune Garnyte is licensed under CC BY-NC-ND 4.0 Arribem al final del curs, i l’últim pas és realitzar un projecte…

CDDA, Formació, General

6. M4: Creació d’activitats

En aquesta activitat, havíem de provar les fites realitzades en l’activitat anterior, però creades per nosaltres. Jo volia intentar-ho amb el Geoguessr, però per a crear mapes m’he…

CDDA, Formació, General

5. Reflexions al M4. Breakout, Gamificació i Escape Room!

En aquest mòdul, hem hagut de resoldre uns enigmes, que estaven separats per 6 fites diferents, a resoldre per diferents mètodes: La missió era la següent: Missió BreakOut!…

CDDA, General

4. Reflexions al mòdul 3

En aquest mòdul hem estudiat el DUA, Disseny Universal d’Aprenentatge. Que destaco? La frase següent: Els currículums iguals per tothom aixequen barreres i no tenen en compte a…

CDDA, Formació, General

3. Reflexions al mòdul 2

Per a aquesta activitat ens proposen escriure un article al nostre dossier digital on reculli les vostres reflexions entorn a les fonts d’informació i la seva organització. Nosaltres…

CDDA, Formació, General

2. Fonts d’informació

GOOGLE ACADÈMIC A la tasca 2, del mòdul 2, se’ns demana que entrem  a https://scholar.google.es/schhp?hl=ca. Hem d’estar identificats pel correu XTEC o pel drive. Des de Cerca Avançada …

CDDA, Fonts informació, Formació, General

1. Reflexions del mòdul 1

CONTINGUTS DEL MÒDUL 0 CONTINGUTS DEL MÒDUL 1 Per a aquesta activitat ens proposen escriure un article al dossier digital on reculli les meves reflexions que facin referència…

CDDA

Hola, món!

Benvinguts a Dossier professional XTEC. Aquesta és la primera entrada. Editeu-la o suprimiu-la, i comenceu a publicar!

General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents