Vector de fondo creado por vectorpouch – www.freepik.es

En aquest mòdul, hem hagut de resoldre uns enigmes, que estaven separats per 6 fites diferents, a resoldre per diferents mètodes:

La missió era la següent:

Missió BreakOut!

A punt per jugar?  Escapa’t del virus que porta l’aedes albopictus. Està atacant els vostres alumnes i heu d’acabar amb aquesta invasió…

La missió

L’aedes albopictus, el mosquit tigre, està escampant un virus que afecta greument tots els alumnes de totes les escoles i instituts del país i d’arreu del món. Aquest virus té com símptomes més destacats:

Vosaltres, els docents, teniu poques hores per vèncer aquest atac sense precedents i evitar el contagi. Haureu de superar una sèrie de fites per neutralitzar el virus . Cada vegada que acabeu una fita, haureu de donar una paraula o una combinació de números per obrir un cadenat.

Per completar la missió heu d’obrir tots 6 cadenats i obtenir el màxim de punts a ClassDojo.
candaucandau

Si ja ho tens tot clar, marca la casella de compleció i assoleix totes les fites…

 

 

Les fites han estat les següents:

Fita 1. Puzzle. Enllaç a recursos digitals.

Fita 2. EdpPuzzle. Enllaç a recursos digitals.

Fita 3. Un enigma. Enllaç a recursos digitals.

Fita 4. Geoguessr. Enllaç a recursos digitals.

Fita 5. Sudoku. Enllaç a recursos digitals.

Fita 6. Sopa de lletres. Enllaç a recursos digitals.

Fita extra. Joc educatiu, candaus digitals. Enllaç a recursos digitals.

 

→→→ Enllaç als continguts del mòdul

 

COMETARIS I REFLEXIONS

Aquest breakout, ha estat fàcil, i realment, quan comences a fer una fita, no vols parar; les has de fer totes seguides!

L’inconvenient que hi veig, és que m’he centrat en completar les fites, i no en la missió en sí; per a mi, l’objectiu ha estat finalitzar les pistes i les claus, però he perdut el fil argumental de la missió que es plantejava en un inici.

A partir de veure aquest exemple d’activitat, crec que em podria plantejar fer alguna activitat didàctica amb aquest mètode, o això, o que ho facin els alumnes! Jo els presentaria l’activitat amb aquest mètoda, tot i que la intenció és que ho creessin ells!