En aquest tercer mòdul hem treballat diversos temes com diferents models d’integració de tecnologia a l’aula (SAMR i Taxonomia Digital de Bloom) i el Disseny Universal d’Aprenentatge. Aquests temes m’han resultat gairebé interessants perquè hem de tenir consciència de que en els temps recents els docents hem d’intentar treballar cada vegada més amb les noves tecnologies perquè així és més motivador per als alumnes. En aquests temes ens adonem que passar d’ensenyar als nostres alumnes (amb el tradicional llibre) a que aprenguin, és un procés que té les seves fases.

L’últim tema que podem considerar en aquest tema, el treball per projectes, és el que personalment més m’ha fet despertar l’interès.

En el segon trimestre intentaré portar a l’aula un projecte (Els Instruments Musicals). Jo sempre he explicat els instruments musicals i la seva classificació podríem dir que tradicionalment. Però he vist una activitat que pot resultar gairebé atractiva i els estudiants podran aprendre a treballar en grup. En aquest projecte els alumnes aprendran els instruments musicals cooperativament, perquè cada alumne explicarà a la resta un instrument musical i al final hi haurà un resultat final de tota la classe que serà un Padlet o un PowerPoint final (dependrà del temps i de les sessions dedicades).

La meva reflexió personal: He fet cursos d’Aprenentatge Cooperatiu i tinc activat el Perfil de Mètodes però no he pogut fer ninguna activitat en grups d’aproximadament 4 persones perquè puguin ajudar-se entre ells, però en l’ús de la tecnologia crec que els alumnes podran ajudar-se mútuament i treballar durant algunes sessions de forma independent.