Per començar, en aquest curs he comprovat que encara em queden bastants punts de la Competència Digital del Professorat per desenvolupar. Al principi del curs, tenia adquirits alguns punts, ara quan finalitza el curs he adquirit altres, però encara me’n queden alguns.

El dossier personal ha estat d’utilitat per escriure al final de cada mòdul que havia après com: cercar algunes fonts d’informació, aprendre sobre la gamificació i l’aprenentatge basat en jocs (creant dues activitats) i començar a pensar en el projecte final, que el final va ser confeccionar un vídeo explicant el nostre projecte musical a l’institut: Rockalins.

Al principi volia confeccionar el vídeo amb el Movie Maker de Windows, però durant el període de pandèmia vaig tenir que canviar d’ordinador i al tenir el Windows 10, vaig optar per confeccionar el vídeo amb el DaVinci Resolve, un editor potent que encara em queda molt que descobrir.

Del nostre projecte de música, els professors de l’institut hem comprovat que els programes per a bateries i pianos, el Drumtutor i el Synthesia funcionen correctament, però per al proper any ens agradaria canviar el Rocksmith de guitarres i baixos, per algun programari semblant com el Rock Band, que és compatible per a ordinadors i creiem que és millor. Per altra banda, estem cercant algun programari amb algun tipus de puntuació per a motivar més als cantants.

Per acabar aquesta reflexió, m’agradaria comentar que durant aquest període de confinament els professors i els alumnes ens hem tingut, sobretot, que comunicar i treballar amb les noves tecnologies i  utilitzar molt el Correu, el Meet, el Classroom, Formularis Google, fins i tot en la meva tutoria hem creat un padlet… Crec que les dues parts hem guanyat nivell en la pràctica digital.