M1A1_(títol article segona tasca)

1.La societat actual s’ha vist afectada pel ràpid i constant desenvolupament tecnològic de les darreres dècades. Els canvis envolten a  tots els àmbits de desenvolupament de l’individu, des…

CDD-A2, Formació, General, Pendents

El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6. Activitat 1 – Incorporar una pràctica dins d’una situació d’E-A

CREACIÓ DE CONTINGUTS DIGITALS  Quina situació d’ensenyament-aprenentatge heu seleccionat de la vostra programació? Contextualitzeu-la. He triat una activitat de creació de continguts digitals en forma de presentació multimèdia…

CDD-A2, General

M5. Activitat 1 – Comunicació digital i accessibilitat

1.Reptes comunicatius i accessibilitat digital En una taula de dues columnes i cinc fileres determineu i raoneu, com a mínim, dos dels reptes comunicatius que poden tenir les famílies…

CDD-A2, General

M4. Activitat 2 – Criteris per seleccionar recursos digitals per avaluar

Informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat: – Drive. En la realització de projectes més globals a classe, com son  activitats transversals que s’han de dur a terme…

CDD-A2, General

M4. Activitat 1 – L’avaluació i la retroacció

El sistema d’avaluació dissenyat pertany a l’activitat del segon mòdul amb el nom “La Tècnica del collage com  a recurs didàctic de l’educació visual i plàstica per l’adquisició…

General

M2A1_Disenyant activitats emprant eines digitals

Selecció d’una unitat Didàctica Unitat Didàctica :”LA Tècnica del collage com  a recurs didàctic de l’educació visual i plàstica per l’adquisició de coneixements sobre la funció de nutrició…

CDD-A2, General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació