La meva proposta didàctica està pensada per fer-se servir a 4t d’ESO.
Fins ara, he estat utilitzant una metodologia més aviat dels tipus TPACK: feia una selecció de continguts curriculars exemplificats amb textos s i els presentava a través d’una presentació Prezi. Després demanava als alumnes fer grups de 4 i els hi repartia una sèrie de continguts curriculars (corrents literaris) perquè ells fessin una exposició oral amb una presentació de diapositives.
Després de veure els continguts del mòdul m’agradaria portar-ho més enllà i aplicar una metodologia SAMR. Ara detallaré les activitats que es podrien realitzar en cada fase:
Substitució: realitzar una presentació de diapositives sobre el corrent assignat.
Augmentació: realitzar un vídeo amb text sobre el corrent assignat.
Modificació: penjar un vídeo a Youtube sobre el corrent assignat i que els companys facin coavaluació a través de comentaris.
Redefinició: directe en la plataforma Twitch per fer una presentació amb posterior debat sobre el corrent assignat.
Deixa un comentari