Pàgina 3 de 6

M5. Projecte

https://docs.google.com/presentation/d/1693KVAl81bM-wXmgerx6YLyRdshFyoENsXHN2qe-o7M/edit?usp=sharing

CDDA, Tasca

M4. Activitat 2. Creació d’activitats

Makebadges
@MyClassGame
Ta-Tum
Blooket
EduEscapeRoom

CDDA, Tasca

M4. Els jocs no sempre són per tothom

No sempre que planifique activitats estic pensant en com introduir-les a través d’aplicacions o de recursos digitals. Tot i que sovint pense en com avaluar a través de…

CDDA, Reflexió

El monstre de les galetes

Què són les galetes exactament? Un espia disfressat de bàner?

Ciberseguretat a l'aula, Reflexió

Contrasenyes, quin mal de cap!

És segura la teva contrasenya?

Ciberseguretat a l'aula, Reflexió

Cadenat digital

https://eduescaperoom.com/generador-candado-digital/?gf_token=6675a8dc3d9d4d6e9963d497c3d45537   https://eduescaperoom.com/enigma/y0h3nuDNWKJt

CDDA, Tasca

L’enginyeria social

L’enginyeria social és “la pràctica d’obtenir informació confidencial a través de la manipulació d’usuaris legítims”, sovint a través del que denominem vishing. Per exemple, et truquen per telèfon de…

Ciberseguretat a l'aula, Tasca

Ciberassetjament i infants

Quantes persones es veuen afectades quan hi ha un cas de ciberassetjament?

Ciberseguretat a l'aula, Tasca

Mòdul 3: El Disseny Universal d’Aprenentatge

Introduir la tecnologia digital en el món de l’educació significa adaptar els continguts i les metodologies a aquesta nova manera de fer. De la mateixa manera que el…

CDDA, Reflexió

ILCT 4: Cloenda

Sovint es pensa que els professors de llengua tenim la clau per fer que els alumnes entenguin o produeixin textos de les altres matèries, però la realitat és…

ILCT, Reflexió