El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MFinal_reflexió

A continuació adjunto la meva presentació sobre la reflexió final de la meva Situació d’Aprenentatge SdA: Presentació

Formació, Formació 24-25

M6A1_Competència digital sobre les dones emprenedores

En base a la meva SdA: Definició de l’activitat Dins de la meva SdA he triat l’activitat d’aplicació per donar reconeixement a les dones emprenedores. Per fer-ho els alumnes…

Formació, Formació 24-25

M5A12_Avaluació de la SdA d’Emprenedoria

Activitat 1: Poseu la fitxa tècnica de l’instrument que heu compartit al fòrum i afegiu altres recursos digitals que creieu que podeu utilitzar al vostre centre. A continuació…

Formació, Formació 24-25

M3A1_Modificació d’una activitat

Activitat Original: Activitat Descripció de l’activitat d’aprenentatge i d’avaluació Activitats d’aplicació Apliquem el que hem après Reconeixement de Dones Emprenedores Cada grup ha de seleccionar una dona emprenedora…

Formació, Formació 24-25

M2A12_(Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA)

Enllaç de l’activitat presentada al fòrum: Activitat del fòrum SdA i Autoavaluació SdA. Activitat realitzada: Presentació vídeo Quines eines digitals tries?  Un cop analitzada la Situació d’Aprenentatge proposada:…

Formació, Formació 24-25

M1A2_Continguts digitals

Tria del seminari Tenint en compte que el nivell assolit de competència digital ha sigut d’explorador, degut a la falta de pràctica de les meves competències. Considero que…

Formació, Formació 24-25

M1A1_Estratègia digital i polítiques comunicatives

Pla de comunicació del centre L’estratègia digital del centre on treballo es caracteritza per l’ús de les tecnologies amb la finalitat de que tots els membres del centre puguin fer el millor…

Formació, Formació 24-25

M0A1_Resultats Selfie for Teachers

Els resultats globals de competència actual mostra un nivell explorador, tot i que en algunes àrees gaire bé s’ha arribat al nivell integrador. La falta de pràctica com ha…

Formació, Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents