El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M5_A1_Web del centre i accessibilitat digital

Després de revisar la pàgina web del meu centre (https://agora.xtec.cat/col-lesneus/) he pres consciència que amb petites modificacions podem millorar considerablement l’accessibilitat, comunicació o integració per l’alumnat més vulnerable. …

CDD-A2

M4A2_Tecnologies digitals per a la retroacció

M4A2_ Tecnologies digitals per a la retroacció    Tecnologies digitals amb retroacció a l’alumnat   Dins de l’ampli ventall d’eines per a la retroacció a l’alumnat he seleccionat…

CDD-A2

M4A1_L’avaluació i la retroacció

Per a aquesta activitat, he utilitzat una programació didàctica en la qual els alumnes devien preparar el booktrailer del llibre “Les aventures de Tom Sawyer” seguint la tècnica del…

CDD-A2

M2A1_Dissenyant dues activitats emprant eines digitals

Activitat: Creació d’una guia turística digital de la nostra ciutat Enunciat En aquesta activitat us convertireu en guies turístics de la nostra ciutat, Santa Coloma de Gramenet. Treballareu…

CDD-A2

M1A1_La meva pràctica docent_segona tasca

Quan es parla de noves tecnologies en el camp educatiu, es tendeix a associar-les amb la innovació, però cal recordar que les TIC ja fa temps que són…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents