El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

S15_Valoracions_finals

En primer lloc, hem trobat el curs molt interessant i molt adaptat a les nostres peculiaritats laborals. Estem molt agraïdes per la teva flexibilitat, paciència i professionalitat. Els…

General

S _13: Mesures i suport universal del Departament d’Educació

Recursos individuals a l’aula Propostes de centres i programes d’acció global Normes d’ús i normativa   1.1.Múltiples maneres per a la representació i per a l’acció i expressió…

General

S12_Necessitats especials (Pràctica1)

Per un nen que fa 3r d’ESO i té dislèxia.  El volum de text a llegir en aquest curs és important per tant, des de l’institut (EAP),  s’orienta…

General

S11_Retroacció

Et proposo les següents tecnologies digitals que poden ser útils per per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat i les famílies sobre el procés d’aprenentatge: Plataformes d’aprenentatge…

General

S10_Avaluació

A continuació proposo exemples d’avaluació que incorporen tecnologies digitals per avaluar una activitat dels alumnes: Plataforma en línia: Utilitza una plataforma en línia, com un lloc web o…

General

S9_Vídeo_presentació

CDD-A2

S7_valoració_de_ADDIE

El model ADDIE és un enfocament àmpliament utilitzat en el disseny instruccional, que s’utilitza per desenvolupar i crear cursos d’aprenentatge efectius. La sigla ADDIE significa Anàlisi, Disseny, Desenvolupament,…

General

S8_H5p

General

S6_Annexos

Annex1_Reg725_25002787 – Joan Oró – Lleida_12345-XX_20230515 Annex2_Reg725_25002787 – Joan Oró – Lleida_12345-XX_20230515

General

S4_Disseny d’activitat

Aqui tens l’enllaç

General