El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6A1_Desenvolupament de les competències digitals

el domini de les competències digitals és essencial per a l’aprenentatge i la participació activa en la societat. Aquesta activitat preté fomentar el desenvolupament de competències digitals mitjançant la creació d’un blog educatiu, proporcionant als alumnes eines i estratègies per a la creació i difusió responsable de continguts en l’entorn digital.

CDD-B2, Formació 24-25b2

M5_Propostes de Millora per a l’Ús Inclusiu de les Tecnologies a l’Aula

L’impacte de la tecnologia a l’aula ha transformat la manera com s’ensenya i s’aprèn. No obstant això, aquest canvi també ha presentat desafiaments que poden afectar l’efectivitat de les eines digitals en l’educació

CDD-B2, Formació 24-25b2

M2_Avaluació de Kahoot! per a l’Ensenyament

Per a aquesta activitat, he escollit utilitzar Kahoot!, una eina digital interactiva ideal per fomentar l’aprenentatge actiu i dinàmic a l’aula. En aquest cas, l’objectiu és treballar el contingut de les operacions combinades a la matèria de matemàtiques.

CDD-B2, Formació 24-25b2

M0A1_Presentació de l’EDC de l’Escola de Can Palmer

L’EDC del Can Palmer s’emmarca dins del Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC) i busca garantir la competència digital de l’alumnat, el professorat i el centre educatiu en general.

CDD-B2, Formació 24-25b2

M1A2_Integració de les tecnologies digitals en la meva pràctica docent: Reflexió sobre l’Avaluació i Realimentació a Primària

Aquest seminari m’ha proporcionat eines valuoses per millorar la meva pràctica docent, fent-la més reflexiva, creativa i adaptada a les necessitats de l’alumnat. La meva tasca a l’aula serà més orientada a proporcionar una avaluació contínua que no només serveixi per posar notes, sinó per potenciar l’autoconeixement i la millora contínua dels alumnes.

Formació 24-25 b1

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

L’activitat consisteix en l’anàlisi de les polítiques comunicatives del centre, la preparació i execució de dues comunicacions oficials utilitzant diferents eines digitals, i una reflexió sobre la seguretat i col·laboració en el procés.

Formació 24-25 b1

M0A1_Resultats de la competència digital docent

En l’avaluació de la meva competència digital docent, he assolit diferents nivells en les sis àrees d’avaluació

Formació 24-25 b1, General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències