El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Elaboració d’un informe fiscal comparatiu sobre Impost de Societats a Espanya i un altre país europeu.

Situació d’ensenyament-aprenentatge: ELABORACIÓ D’UN INFORME FISCAL COMPARATIU SOBRE IMPOST DE SOCIETATS A ESPANYA I UN ALTRE PAÍS EUROPEU. El grup d’alumnes de 2n curs del cicle formatiu de…

CDD-A2, Formació

M5_A1_Reptes comunicatius relacionats amb l’accessibilitat digital.

M5_A1_Reptes Comunicatius Relacionats amb l’accessibilitat digital   Situació i Repte Comunicatiu Raó a) Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora – Barreres lingüístiques. – Manca d’habilitats…

CDD-A2, Formació

M4_A2_ Criteris per seleccionar recursos digitals per avaluar.

M4_A2_Criteris per seleccionar recursos digitals per avaluar. Per l’alumnat: Google Classroom és una eina potent per a la gestió educativa, i es pot utilitzar de diverses maneres per…

CDD-A2

M4_A1_Sistema d’avaluació digital per a l’anàlisi financera.

Sistema d’Avaluació Digital per a l’Anàlisi Financera 1. Tipus d’Avaluació Avaluació Diagnòstica – Objectiu: Identificar els coneixements previs dels alumnes sobre càlcul i interpretació de ràtios financers i…

CDD-A2

M2A1_Creació d’un informe de rendibilitat i solvència empresarial amb eines digitals.

Títol de l’activitat: Creació d’un informe de rendibilitat i solvència empresarial amb eines digitals En aquesta activitat, treballareu en grups de 3 o 4 persones per analitzar la…

General

M1A1Polítiques comunicatives Enric Sala

M1A1_Polítiques comunicatives i protecció de dades en el centre En el marc de l’Estratègia Digital del Centre (EDC), les polítiques comunicatives estan dissenyades per fomentar la transparència, la…

General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació