… i si muntem un negoci de serveis?
Mòdul professional: Empresa i administració
Cicle formatiu: Grau Mitjà de Gestió Administrativa
- ASPECTES GENERALS
| ACTIVITAT AVALUABLE | TREBALL EN EQUIP |
| INICI D’ACTIVITAT: __/__/____ | DATA DE LLIURAMENT:
__/__/____ |
| QUALIFICACIÓ: 15% de l’RA1 | DURADA: 20 sessions |
- OBJECTIU, COMPETÈNCIES, RESULTATS D’APRENENTATGE, CAPACITATS I ODS.
| OBJECTIU DEL REPTE | Desenvolupar un pla de microempresa de prestació de serveis administratius. |
| OBJECTIU GENERAL | t) Reconèixer i identificar possibilitats de millora professional, recollint informació i adquirint coneixements per a la innovació i actualització en l’àmbit del seu treball. |
| COMPETÈNCIES | RESULTATS D’APRENENTATGE |
| m) Mantenir l’esperit d’innovació, de millora dels processos de producció i d’actualització de coneixements en l’àmbit del seu treball.
o) Detectar i analitzar oportunitats d’ocupació i autoocupació desenvolupant una cultura emprenedora i adaptant-se a diferents llocs de treball i noves situacions. p) Participar de forma activa en la vida econòmica, social i cultural, amb una actitud crítica i responsable. q) Participar en les activitats de l’empresa amb respecte i actituds de tolerància. |
RA1. Descriu les característiques inherents a la innovació empresarial relacionant-les amb
l’activitat de creació d’empreses. |
| CAPACITATS CLAU | Autonomia:
Funcionar sense l’ajuda constant del professor Executar el treball de forma autònoma, amb confiança Iniciativa/organització del treball: Prendre la iniciativa: iniciar les tasques Planificar el treball, establint mecanismes de coordinació i control de la informació del procés i dels resultats Executar correctament els procediments de treball Responsabilitat: Executar correctament les tasques encomanades Mostrar disposició a col·laborar i a participar Relació interpersonal/Comunicació: Comunicar-se de forma assertiva amb companys i/o professorat Escoltar de forma activa Mostrar empatia, comprendre les necessitats i les emocions de la resta. Mantenir un tracte cordial i amable amb companys i/o professorat Percebre i respondre de manera clara a allò que se li pregunta. Autoestima/Autoconfiança: Mostrar confiança en ell mateix i les seves capacitats Identificar els seus punts febles Identificar les seves potencialitats Acceptar el fracàs/reconèixer els errors i recomençar Creativitat i innovació: Mostrar creativitat i originalitat a l’hora de realitzar les tasques/activitats, solucionar problemes Cercar i establir noves estratègies per organitzar i desenvolupar les tasques, solucionar problemes Regulació emocional: Expressar de forma adequada les emocions Gestionar correctament les emocions Adaptar respostes i tàctiques a les circumstàncies canviants |
| ODS | Font: https://educacio-valencia.es/projectes/aula-ods/ |
- COMPETÈNCIES DIGITALS
CD1. Fa cerques avançades a Internet atenent a criteris de validesa, qualitat, actualitat i fiabilitat, seleccionant-les de manera crítica i arxivant-les per recuperar, referenciar i reutilitzar aquestes recerques respecte a la propietat intel·lectual.
CD2. Gestiona i utilitza el seu propi entorn personal digital d’aprenentatge permanent per construir nou coneixement i crear continguts digitals, mitjançant estratègies de tractament de la informació i l’ús de diferents eines digitals, seleccionant i configurant la més adequada en funció de la tasca i de les seves necessitats en cada ocasió
CD3. Participa, col·labora i interactua mitjançant eines i/o plataformes virtuals per comunicar-se, treballar col·laborativament i compartir continguts, dades i informació, gestionant de manera responsable les seves accions, presència i visibilitat a la xarxa i exercint una ciutadania digital activa, cívica i reflexiva.
- ENUNCIAT I DESENVOLUPAMENT DEL REPTE
| Sou un equip promotor d’idees innovadores i se us presenta l’oportunitat de generar una microempresa de serveis administratius. Elaboreu el Pla d’empresa per determinar la viabilitat d’aquesta idea de negoci seguint les fases del design thinking. |
FASE 1. EMPATITZAR
Objectiu: identificar necessitats dels possibles clients actuals en l’àmbit dels serveis administratius.
Tasques:
- Elaborar una mapa d’empatia de les necessitats del client actual que contracta serveis administratius.
Qué hem de lliurar?
Informe d’innovació:
- Mapa d’empatia (que mostra el perfil i les necessitat del client potencial).
Competències digitals que es treballen:
CD1: l’alumnat realitza cerques avançades per identificar necessitats i perfils dels clients potencials de serveis administratius, assegurant-se de la validesa i fiabilitat de les fonts.
CD2: l’alumnat utilitza eines digitals per construir el mapa d’empatia, seleccionant aquelles que millor s’adaptin a la representació de les dades recollides.
CD3: l’alumnat col·labora en equip per compartir informació i idees per al mapa d’empatia.
FASE 2. DEFINIR
Objectiu: sintetitzar la informació recollida per definir el repte o problema que el producte innovador ha de solucionar.
Tasques:
- Elaborar una infografía col·laborativa (per exemple al Genially o Canva) donant resposta a la qüestió “Com podem oferir serveis administratius eficients i personalitzats a clients que no tenen temps ni coneixements per gestionar les seves tasques administratives?”
Qué hem de lliurar?
Informe d’innovació (no avaluable):
- Infografia col·laborativa.
Competències digitals que es treballen:
CD2: l’alumnat gestiona la plataforma per crear una infografía col·laborativa, utilitzant eines visuals per sintetitzar la informació recollida.
CD3: l’alumnat treballa col·lectivament en la infografia, coordinant-se i comunicant-se mitjançant plataformes digitals.
CD1: l’alumnat revisa la informació recollida prèviament per assegurar-se que és coherent i útil per definir la idea de negoci.
FASE 3. IDEAR
Objectiu: presentar 3 idees de serveis administratius innovadors que resolguin el problema identificat
Tasques:
- Brainstorming o pluja d’idees en equip a un mural digital (Miro, Padlet o Canva) per detectar serveis potencials. Cada alumne/a presenta 3 idees a l’equip.
- Selecció de les 3 millors idees i explicació d’aquesta selecció en base a uns arguments i criteris escollits per l’alumnat.
Qué hem de lliurar?
Informe d’innovació (no avaluable):
- Captura de pantalla de la pluja d’idees (al Miro).
- Presentació de les idees seleccionades:
- Nom del servei 1:
- Nom del servei 2:
- Nom del servei 3:
Competències digitals que es treballen:
CD3: l’alumnat usa plataformes digitals (Miro, Padlet, Canva) per fer pluja d’idees i debatre sobre les propostes, fomentant la col·laboració i la participació activa.
CD2: l’alumnat gestiona les eines digitals per documentar el procés de brainstorming i la presentació de les idees seleccionades.
FASE 4. PROTOTIPAR
Objectiu: dissenyar un prototip dels serveis seleccionats i elaborar el Pla d’empresa.
Tasques:
- Esbós i disseny del 3 serveis que s’ofereixen (amb els materials).
- Pensar amb el nom de l’empresa i el logotip.
- Fer una recerca sobre les diferents parts que ha de tenir un Pla d’empresa i elaborar el Pla d’empresa de forma col·laborativa.
Qué hem de lliurar?
Informe d’innovació:
- Infografia amb l’explicació dels serveis.
Pla d’empresa
Competències digitals que es treballen:
CD2: l’alumnat dissenya i desenvolupa prototips digitals dels serveis seleccionats, utilitzant diverses eines per a la creació de continguts i l’elaboració del Pla d’empresa.
CD3: l’alumnat treballa en equip per compartir el desenvolupament dels prototips, comunicant-se i organitzant-se en plataformes digitals.
CD1: l’alumnat realitza recerques per completar el Pla d’empresa, assegurant-se que la informació és adequada i fiable.
FASE 5. PROVAR
Objectiu: validar el prototip d’idea de negoci presentada al Pla d’empresa mitjançant una presentació power point que s’exposa davant la resta d’equips .
Tasques:
- Fer una presentació power point del Pla d’empresa.
- Exposar la presentació power point del Pla d’empresa davant la resta de la classe.
- Ajustaments en el prototip basats en el feedback rebut i revisió del pla d’empresa per assegurar la seva viabilitat econòmica i financera.
Qué hem de lliurar?
Presentació power point del Pla d’empresa.
Informe de millores a la resta d’equips.
Pla d’empresa (millorat).
Competències digitals que es treballen:
CD3: Fan la presentació del Pla d’empresa davant la classe i interaccionen amb els companys per obtenir feedback, promovent un ús reflexiu de la seva presència digital.
CD2: Utilitzen eines digitals per elaborar la presentació i millorar el Pla d’empresa, ajustant-se a les recomanacions rebudes.
- RECOMANACIONS
-Revisar els materials proporcionats.
-Llegir detingudament el document de l’activitat/projecte
-Revisar la rúbrica d’avaluació (a l’Annex)
- CRITERIS DE PUNTUACIÓ
-Rúbrica de les competències digitals (25%). Veure Annex 1
-Rúbrica de competències i RA (50%). Veure Annex 2
-Rúbrica de capacitats clau (25%) de l’alumnat. Veure Annex 3
- RECURSOS NECESSARIS
-Materials penjats al Moodle a l’apartat de l’activitat amb el contingut:
1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup,
comunicació, motivació i lideratge.
1.4 Diagnòstic d’actituds emprenedores.
1.5 Factors de risc en la innovació empresarial.
1.7 La internacionalització de les empreses com a oportunitat de desenvolupament i
innovació.
1.8 Pla d’empresa per a una microempresa de serveis d’assessoria o consultoria
administrativa. Viabilitat econòmica i financera.
- INDICACIONS DEL LLIURAMENT
Presentació dels documents
Per a la correcta elaboració i presentació d’aquesta activitat cal fer ús de les utilitats de processadors de text que permetin donar un format avançat al document:
- Peus de pàgina simètrics: el teu nom i cognoms a la part interna i el número de pàgina a l’externa
- Alineació justificada
- Separació de paraules a final de línia (guions)
- Utilització d’estils
- Correcció ortogràfica i gramatical
- Notes a peu de pàgina, si són necessàries per citar fonts o donar informació extra
- Lliurament del document en pdf
Citació de les fonts
Tingues en compte que quan s’utilitzen dades externes, sempre cal citar les fonts. Pots obtenir informació a: https://www.uoc.edu/biblioteca/ca/recursos/gestio-bibliografica-uoc/com_citar.html
Un citador automàtic és: https://www.grafiati.com/es/
L’activitat cal lliurar-la per part de tots i totes els i les membres de l’equip amb la següent nomenclatura COGNOM DEL PRIMER MEMBRE DE L’EQUIP PER ORDRE ALFABÈTIC_M09UF2_Tr_1, i trameteu-la per aquesta tasca, d’acord a les instruccions de presentació de l’enunicat.
No us oblideu de prémer el botó Trametre tasca quan l’envieu per corregir.
Annex 1 rúbrica d’avaluació de competències digitals:
| Fase | Competència | Indicador | Nivell 1 (Iniciació) | Nivell 2 (Bàsic) | Nivell 3 (Avançat) | Nivell 4 (Excel·lent) |
| 1. EMPATITZAR | CD1 | Cerca d’informació | Realitza cerques senzilles amb fonts limitades i no verificades. | Fa cerques bàsiques amb fonts parcialment fiables. | Utilitza cerques avançades amb fonts fiables i citades. | Realitza cerques profundes amb fonts diverses, fiables, i ben referenciades. |
| CD2 | Ús d’eines digitals | Utilitza eines digitals de manera bàsica amb errors freqüents. | Fa ús de les eines digitals per construir el mapa d’empatia amb suport. | Maneja eines digitals amb seguretat per crear mapes ben estructurats. | Domina diverses eines digitals per crear un mapa d’empatia complet i atractiu. | |
| CD3 | Treball en equip amb eines virtuals | Participa poc en la col·laboració, només en moments puntuals. | Col·labora amb aportacions simples i alguna interacció. | Contribueix activament amb idees i participa regularment. | Col·labora de manera destacada, promovent la participació i liderant la comunicació. | |
| 2. DEFINIR | CD1 | Revisió d’informació | Revisa informació sense criteri crític. | Verifica informació bàsica amb orientació. | Revisa informació amb criteris de coherència per definir el repte. | Revisa i valida informació exhaustivament, assegurant la seva coherència i rellevància. |
| CD2 | Gestió d’eines visuals | Utilitza eines visuals amb dificultat i assistència constant. | Fa servir eines visuals amb resultats senzills. | Maneja eines visuals per crear una infografía estructurada. | Utilitza eines avançades per crear infografies col·laboratives impactants i creatives. | |
| CD3 | Treball col·laboratiu mitjançant eines digitals | Contribueix mínimament a l’elaboració de la infografia. | Participa ocasionalment amb suport extern. | Treballa col·laborativament amb comunicació fluida. | Fomenta i gestiona la col·laboració en línia, assegurant una contribució efectiva de tot l’equip. | |
| 3. IDEAR | CD2 | Documentació del procés | Documenta de manera simple amb errors en l’ús d’eines digitals. | Utilitza eines digitals bàsicament per documentar el brainstorming. | Fa un ús correcte i efectiu d’eines per registrar el procés i resultats. | Utilitza eines digitals avançades per documentar, sintetitzar i presentar idees de manera eficient i creativa. |
| CD3 | Participació en el brainstorming | Aporta idees limitades i poc desenvolupades. | Contribueix amb algunes idees i comentaris simples. | Participa activament amb idees ben pensades i argumentades. | Genera idees innovadores, coordina la sessió i facilita la participació activa de l’equip. | |
| 4. PROTOTIPAR | CD1 | Cerca de fonts per al Pla d’empresa | Fa cerques limitades amb fonts dubtoses. | Realitza cerques útils amb fonts poc verificades. | Utilitza cerques avançades amb fonts fiables per elaborar el Pla d’empresa. | Realitza cerques completes amb fonts diverses i validació exhaustiva. |
| CD2 | Creació de prototips | Utilitza eines digitals amb resultats bàsics. | Dissenya prototips digitals amb suport i errors puntuals. | Crea prototips digitals amb eines diverses de manera efectiva. | Desenvolupa prototips digitals professionals amb eines avançades i integració creativa. | |
| CD3 | Col·laboració en el desenvolupament | Col·labora mínimament en el disseny del prototip. | Participa ocasionalment amb contribucions senzilles. | Treballa en equip amb comunicació eficient. | Promou i lidera la col·laboració amb un treball compartit i coordinació destacada. | |
| 5. PROVAR | CD2 | Elaboració de presentacions | Crea presentacions digitals bàsiques amb errors. | Fa presentacions digitals senzilles amb suport extern. | Elabora presentacions ben estructurades i visuals. | Dissenya presentacions impactants utilitzant eines digitals avançades amb fluïdesa. |
| CD3 | Interacció amb feedback | Presenta amb seguretat limitada i accepta poc feedback. | Participa en la presentació i accepta feedback amb suport. | Interactua activament amb el públic i utilitza feedback per millorar. | Lidera la presentació, respon de manera reflexiva i utilitza el feedback per fer millores significatives al Pla d’empresa. |
Annex 2 rúbrica d’avaluació de competències professionals i RA:
| Fase | RA | CA | Indicadors | Nivell 1 (Iniciació) | Nivell 2 (Bàsic) | Nivell 3 (Avançat) | Nivell 4 (Excel·lent) |
| 1. EMPATITZAR | RA1. Descriu les característiques inherents a la innovació empresarial relacionant-les amb
l’activitat de creació d’empreses. |
1.4 Diagnòstic d’actituds emprenedores.
1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup, comunicació, motivació i lideratge. |
Identificació de necessitats | Les necessitats són vagues i poc concretes, amb poca relació amb els clients potencials. | Es descriuen algunes necessitats, però manquen detall i comprensió profunda. | Les necessitats identificades són adequades i clares per al perfil del client potencial. | Les necessitats són profundes, amb una comprensió excel·lent de la realitat del client i de les seves necessitats específiques. |
| Elaboració del mapa d’empatia | Mapa incomplet o poc clar en les dimensions del client. | El mapa inclou algunes dimensions però no aprofundeix prou en les emocions o perspectives del client. | Mapa d’empatia ben elaborat amb totes les dimensions bàsiques del client clarament definides. | Mapa d’empatia complet, amb detalls profunds que reflecteixen una empatia i comprensió avançades del client potencial. | |||
| Informe d’innovació | Informe poc estructurat o que no reflecteix les necessitats identificades. | Informe bàsic amb estructuració mínima, però millorable en claredat i profunditat. | Informe ben estructurat amb una bona presentació de les necessitats dels clients. | Informe clar, detallat i amb una excel·lent estructura que sintetitza les necessitats dels clients de manera precisa. | |||
| 2. DEFINIR | 1.5 Factors de risc en la innovació empresarial.
1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup, comunicació, motivació i lideratge. |
Anàlisi del problema | El problema no es defineix clarament o manca de coherència. | El problema es descriu de manera general, però amb alguns aspectes rellevants. | El problema es defineix de manera coherent i adient, reflectint les necessitats recollides. | Definició clara, específica i coherent del problema, que mostra comprensió crítica i detallada. | |
| Infografia col·laborativa | Infografia amb informació poc organitzada o incompleta. | La infografia mostra la informació però amb limitacions visuals o de claredat. | Infografia clara i coherent, amb informació rellevant i ben presentada. | Infografia visualment atractiva, estructurada i amb informació completa que sintetitza les necessitats i el repte. | |||
| 3. IDEAR | 1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup,
comunicació, motivació i lideratge. 1.5 Factors de risc en la innovació empresarial. 1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup, comunicació, motivació i lideratge. |
Generació d’idees | Idees poc innovadores o no alineades amb el problema identificat. | Les idees són útils, però manquen originalitat o no cobreixen totes les necessitats. | Idees innovadores i alineades amb el problema, mostrant una comprensió de les necessitats. | Idees molt creatives, originals i específicament dirigides a resoldre el problema identificat de manera innovadora. | |
| Selecció i justificació de les millors idees | No es justifica la selecció o els arguments són poc coherents. | Selecció d’idees amb justificació limitada o poc específica. | Selecció adequada amb una justificació clara i argumentada. | Selecció excel·lent amb justificació detallada, que reflecteix criteris ben pensats i arguments sòlids. | |||
| Presentació de les idees | Les idees es presenten de manera desorganitzada o incompleta. | Presentació bàsica amb la informació essencial, però mancada de claredat. | Presentació clara i ben organitzada de les tres idees seleccionades. | Presentació completa, ben estructurada i visualment atractiva de les tres idees seleccionades. | |||
| 4. PROTOTIPAR | 1.8 Pla d’empresa per a una microempresa de serveis d’assessoria o consultoria
administrativa. Viabilitat econòmica i financera. 1.7 La internacionalització de les empreses com a oportunitat de desenvolupament i innovació. 1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup, comunicació, motivació i lideratge. |
Disseny del prototip | Prototip poc desenvolupat, amb detalls incomplets o poc visuals. | Prototip adequat però amb alguns elements bàsics mancats de detall o coherència. | Prototip complet amb detall, mostrant comprensió del servei i del públic objectiu. | Prototip detallat, creatiu i atractiu, que mostra una excel·lent adequació al públic i al problema. | |
| Pla d’empresa | Pla incomplet, sense coherència o sense parts bàsiques. | Pla bàsic amb totes les parts, però que manquen profunditat i claredat. | Pla complet i ben estructurat, amb una bona descripció de cada secció. | Pla molt ben estructurat, detallat i amb informació clara sobre la viabilitat i els recursos necessaris. | |||
| 5. PROVAR | 1.8 Pla d’empresa per a una microempresa de serveis d’assessoria o consultoria
administrativa. Viabilitat econòmica i financera. 1.7 La internacionalització de les empreses com a oportunitat de desenvolupament i innovació. 1.3 Actituds i habilitats emprenedores: creativitat, negociació, dinàmiques de grup, comunicació, motivació i lideratge. |
Presentació de la proposta | Presentació poc clara, amb una estructura desorganitzada o poc detall. | Presentació bàsica però amb mancances en la claredat o en la visualització. | Presentació clara i ben estructurada, amb una bona explicació del Pla d’empresa. | Presentació excel·lentment estructurada, atractiva i persuasiva que explica de manera clara el Pla d’empresa. | |
| Feedback i ajustaments | Feedback poc considerat o sense aplicació en els ajustaments del pla. | Es mostra certa consideració del feedback, però amb ajustaments poc rellevants. | Ajustaments adequats al Pla d’empresa seguint el feedback rebut. | Ajustaments complets, detallats i que reflecteixen una resposta crítica i constructiva al feedback rebut. |
Annex 3 rúbrica d’avaluació de capacitats clau:
| Capacitat clau | Nivell 1 (Iniciació) | Nivell 2 (Bàsic) | Nivell 3 (Avançat) | Nivell 4 (Excel·lent) |
| Autonomia | Depèn constantment de l’ajuda del professor per completar les tasques. | Requereix ajuda ocasional del professor; mostra intents d’autogestió però amb limitacions. | Executa la major part del treball de forma autònoma i amb confiança. | Funciona completament de forma independent, gestionant les tasques amb seguretat i eficàcia, mostrant iniciativa per resoldre problemes sense suport extern. |
| Iniciativa/Organització del Treball | Rara vegada pren la iniciativa per iniciar les tasques; manca d’organització en el treball. | Inicia les tasques quan se li demana; planificació bàsica però amb algunes mancances en la coordinació. | Pren la iniciativa per iniciar les tasques de manera proactiva; planifica adequadament establint mecanismes de coordinació i control de la informació. | Constantment pren la iniciativa, impulsant el treball de l’equip; planifica excel·lentment amb estratègies eficients i sistemàtiques per coordinar i controlar el treball, optimitzant processos quan és possible. |
| Responsabilitat | No compleix les tasques encomanades o les completa de manera inadequada; mostra poc interès a col·laborar o participar. | Completa les tasques amb certa incertesa o manca de qualitat; col·labora ocasionalment sense compromís constant. | Executa correctament les tasques encomanades; mostra disposició a col·laborar i participar activament. | Supera les expectatives en l’execució de les tasques encomanades; promou la col·laboració i la participació dins de l’equip, fomentant un bon ambient de treball. |
| Relació Interpersonal/Comunicació | Comunica poc o de manera inapropiada amb companys i professorat; no escolta activament, interromp o ignora els altres; mostra poc empatia i un tracte hostil. | Comunica de forma bàsica, però amb mancances en l’assertivitat; escolta de manera parcial; mostra empatia de manera ocasional amb un tracte adequat. | Comunica de forma assertiva amb companys i professorat; escolta de forma activa i entenedora; mostra empatia i comprensió de les necessitats i emocions dels altres amb un tracte cordial. | Comunica de manera excel·lent, fomentant el diàleg constructiu i la resolució de conflictes; escolta activament i demostra comprensió profunda; demostra empatia excel·lent, creant un ambient inclusiu i respectuós. |
| Autoestima/Autoconfiança | Mostra poca confiança en les seves capacitats; no reconeix els seus punts febles ni les seves potencialitats; reacciona negativament davant el fracàs. | Mostra confiança limitada, depenent de situacions; reconeix alguns punts febles i potencialitats amb poca profunditat; reconeix errors però amb dificultats per acceptar-los. | Mostra confiança en si mateix i les seves capacitats; identifica clarament els seus punts febles i potencialitats; accepta el fracàs i reconeix els errors de manera constructiva. | Demostra alta confiança en si mateix, influenciant positivament l’equip; treballa per millorar punts febles i aprofitar potencialitats; accepta el fracàs, aprenent de cada error i recomençant constantment. |
| Creativitat i Innovació | Mostra poca creativitat o originalitat en les tasques; no busca noves estratègies per organitzar i desenvolupar les tasques. | Mostra alguna creativitat, però limitada en les solucions; busca noves estratègies de manera ocasional però sense implementació efectiva. | Mostra creativitat i originalitat en les tasques i solucions; busca i estableix noves estratègies per organitzar i desenvolupar les tasques i solucionar problemes. | Demostra creativitat excel·lent, aportant solucions innovadores i originals; desenvolupa i implementa estratègies innovadores i eficients, millorant contínuament el procés de treball. |
| Regulació Emocional | Expressa les emocions de manera inapropiada o incontrolada; no gestiona correctament les emocions, afectant el treball en equip; té dificultats per adaptar-se a les circumstàncies canviants. | Expressa les emocions de manera parcialment adequada; gestiona les emocions de manera limitada, amb ocasionals afectacions; s’adapta de manera limitada a les circumstàncies canviants. | Expressa les emocions de manera adequada i controlada; gestiona correctament les emocions, mantenint un bon ambient de treball; s’adapta adequadament a les circumstàncies canviants. | Expressa les emocions de manera excel·lent, facilitant la comunicació i la resolució de conflictes; gestiona excel·lentment les emocions, contribuint a un ambient positiu i productiu; s’adapta excel·lentment, mostrant flexibilitat i resiliència davant canvis inesperats. |
… i si muntem un negoci de serveis ?está sota llicència CC BY-NC-ND 4.0
© 2 por F
![]()
Deixa un comentari