Qui viu més a prop de l’escola? ACTIVITAT INICIAL: En un mapa imprès marquem on viuen els infants i on està l’escola. A partir d’aquí, fem estimacions sobre…
En aquesta publicació comparteixo els enllaços a les activitats. Activitat 1. Activitat 2.
La ponència que he escollit és la següent: Àrea 3: Ensenyament-Aprenentatge: Competència de l’àrea, ponència Dra. Marta Flores sobre Aprenentatge entre iguals i experiències de centres. He escollit…
Polítiques comunicatives del centre: Al centre educatiu hi ha un grup de treball que vetlla per al desenvolupament de la competència digital. Entre els objectius assolits en la…
Després d’haver realitzat el test per analitzar la meva competència digital he pogut comprovar que el meu nivell actual és un A2. Això implica que encara estic en…
Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…
Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…