El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Situació d’Ensenyament-Aprenentatge de LinkedIn (Competència Digital)

Situació d’aprenentatge: Creació del meu perfil de LinkedIn   La situació d’ensenyament-aprenentatge per treballar la competència digital de l’alumnat es basarà en la creació d’un perfil de LinkedIn,…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

Una de les qüestions més actuals en l’educació catalana son les dificultats que tenen les famílies per accedir als recursos digitals dels centres i comunicar-se adequadament amb els…

CDD-A2

M4_A2_Tecnologies per a la retroalimentació: Alumnes i Famílies

En aquest article parlarem de les tecnologies digitals que em semblen més útils per donar una retroalimentació tant als alumnes com a les famílies.

CDD-A2

M4_A1_L’avaluació amb eines digitals: Rubistar

En aquest article explico com he utilitzat la pàgina web Rubistar per realitzar una rúbrica per una activitat d’avaluació del mòdul de Formació i Orientació Laboral.

CDD-A2

M2A1_Disseny d’activitats emprant eines digitals

Aquí podeu trobar dues activitats dissenyades amb eines digitals.

CDD-A2

M1A1_Lapràcticadocentdigital_

Com a docent jove amb un nivell acceptable de competència digital, la pràctica docent es converteix en una oportunitat constant de creixement, investigació i millora. En aquest article,…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació