El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Implementació de la situació d’aprenentatge

Comparteixo algunes evidències de la implementació de la situació d’aprenentatge: Primer la producció corresponent a l’última activitat de la SA o activitat número 6 on els alumnes han…

CDD-B2-UOC

Catalogació de la SA

Adjunto el fitxer REO corresponent al redisseny de la situació d’aprenentatge amb tota la informació que aquesta conté.

CDD-B2-UOC

Una situació d’aprenentatge accessible i inclusiva

He estat consultant informació diversa per conèixer al detall l’accessibilitat, la inclusió, i l’atenció a les diferències personals en l’aprenentatge. He trobat la gran importància que tenen aquests…

CDD-B2-UOC

Valoracions i propostes de millora del disseny de la Situació d’Aprenentatge

Després de llegir les avaluacions dels companys respecte el meu (re)disseny de la situació d’aprenentatge i també gràcies a poder veure altres SA en les meves coavaluacions, he…

CDD-B2-UOC

Repte 2: “(Re)Disseny d’una situació d’aprenentatge”

En la SA que correspon al curs de 2n d’ESO per a la matèria de tecnologia i que té per títol “Com es fabrica una paella?” tracto de…

CDD-B2-UOC, General

Formació

FORMACIÓ ACADÈMICA Enginyeria mecànica a la UPC (EPSEVG). Màster en formació del professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes a la UNIR. Pràctiques realitzades…

CDD-B2-UOC

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació