Basant-me en els resultats del qüestionari SELFIE for TEACHERS que he realitzat a l’inici de curs, el nivell de competència actual en el que m’ha situat és el B1. He identificat les àrees 5 i 6 amb una progressió més baixa.

Per tal de millorar aquestes competències, he cercat entre el llistat dels seminaris oferits i he seleccionat aquest webminar que considero que em poden ajudar a millorar-les.
D’una banda, estic interessada a aprendre a fer servir aquesta metodologia dels brakes outs perquè fan partícip als alumnes, amb la intenció que en cap moment ells puguin fer-ne algun. D’altra, he vist que per fer-lo feia servir eines com Genially o Padlet que ja faig servir i que etic introduint amb els alumnes.
M’ha semblat molt interessant com relacionen la part del joc (que pot resoldre el brake out a l’atzar o per assaig error) amb la consolidació i l’avaluació de l’aprenentatge, en el seu cas a partir del Classroom, en el meu seria a partir del Moodle.
Crec que pot ser una eina molt útil com a recull dels mòduls formatius de FOL que imparteixo, per a relacionar tots els aprenentatges.Com sempre, més enllà de les eines digitals, crec que el repte és com plantejar l’activitat perquè ells la creïn, el guiatge.
Deixa un comentari