El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MFinal_reflexió

Arribem al punt final de la formació amb una reflexió de les eines digitals que han millorat en gran mesura la meva SdA. Deixo aquí l’enllaç per veure…

Formació 24-25

M2A12_Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA

En aquesta tasca he creat una presentació amb audio per integrar dues eines digitals a la meva SdA d’anglès adreçada a Primer de Primària. Aquí es pot trobar…

Formació 24-25

M6A1_Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat mitjançant una activitat didàctica

Creació d’un còmic digital sobre valors de convivència Primera part Definició de l’activitat La situació seleccionada consisteix a treballar la creació d’un còmic digital com a part d’una…

Formació 24-25

M5A12_L’avaluació i la retroacció

Activitat 1: Fitxa tècnica revisada de la meva rúbrica d’auto-avaluació per a infants de primer de primària. https://docs.google.com/document/d/1yIrnfLpk85X0P88v0aqt6n1qQ0MWaDeBxHC8bfVcVlw/edit?usp=sharing Activitat 2: Presentació  Aquí deixo la presentació revisada: https://drive.google.com/file/d/1MzTZeeD7jnbPUvx9yho9nEAwwbp39unh/view?usp=sharing  

Formació 24-25

M3A1_Modificació d’una activitat

1.Selecció de l’Activitat Original L’ activitat que he decidit modificar és la de “Creació d’un Lapbook” on els infants escriuen i creen un petit Lapbook en anglès on descriuen…

Formació 24-25

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

1.Breu escrit sobre les polítiques comunicatives del meu centre L’escola on treballo és un centre de dues línies amb alumnat i famílies que tenen un nivell sociocultural mitjà-baix. L’EDC…

Formació 24-25

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals

He escollit aquest seminari, en primer lloc, perquè el meu informe SELFIEforTEACHERS va desvelar l’àrea 6, Desenvolupament de la Competència digital de l’alumnat, com a punt feble de…

Formació 24-25

M0A1_Selfie for teachers

L’informe detalla un nivell concret per cada àrea inclosa dins del nou Marc de Referència de la Competència Digital Docent, així com comentaris i sugerències per millorar cada…

Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents