El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Mòdul 2: La seguretat a internet

Ja no només es tracta de tenir diversos coneixements tal i com molt bé indica el Model TPACK (https://www.javiertouron.es/tpack-un-modelo-para-los-profesores-de/ ), coneixements psicopedagògics, tecnològics i de contingut. A més…

CDDB

Módul 3: SAMR

M’agradaria fer referència al model SAMR ja que vol integrar les TIC en el procés educatiu. Aquest model defineix dues fases principals: Fase de millora o realçament: Substitució i Augment/Increment Fase de…

CDDB, Formació

Animals vertebrats

A 3r de primària vam treballar els animals vertebrats. Vam fer 5 grups d’alumnes i cada grup era el responsables d’un tipus de vertebrat (peixos, amfibis, ocells, rèptils…

Experiències

Greta Thunberg, inspiració per a joves d’arreu del món

El crit d’emergència de la jove activista sueca a la cimera de l’ONU ha ressonat arreu del món i el seu exemple ja fa temps que inspira joves…

Fonts informació

Módul 1: Polèmica per l’ús de Google Suite a l’aula

Darrerament és un tema molt tractat ja que moltes escoles aquest curs escolar han volgut començar a treballar amb el paquet d’aplicacions de Google Gsuite. La preocupació central…

CDDB, Fonts informació, Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents