El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Mòdul 5: Aplicacions per a dispositius mòbils

Al llarg d’aquest mòdul he descobert un gran recurs, la pàgina web Toolbox https://toolbox.mobileworldcapital.com/. Aquesta pàgina ens ofereix diferents Apps educatives valorades per mestres. A més a més t’ofereix…

CDDB

Projecte

Experiències, General

Mòdul 4: Recursos digitals

Bé, com a mestra de primària, un dels recursos digitals que utilitzem molt amb els meus alumnes de 4t són les presentacions de Drive. Trobo que és una…

CDDB

Mòdul 2: La seguretat a internet

Ja no només es tracta de tenir diversos coneixements tal i com molt bé indica el Model TPACK (https://www.javiertouron.es/tpack-un-modelo-para-los-profesores-de/ ), coneixements psicopedagògics, tecnològics i de contingut. A més…

CDDB

Módul 3: SAMR

M’agradaria fer referència al model SAMR ja que vol integrar les TIC en el procés educatiu. Aquest model defineix dues fases principals: Fase de millora o realçament: Substitució i Augment/Increment Fase de…

CDDB, Formació

Animals vertebrats

A 3r de primària vam treballar els animals vertebrats. Vam fer 5 grups d’alumnes i cada grup era el responsables d’un tipus de vertebrat (peixos, amfibis, ocells, rèptils…

Experiències

Greta Thunberg, inspiració per a joves d’arreu del món

El crit d’emergència de la jove activista sueca a la cimera de l’ONU ha ressonat arreu del món i el seu exemple ja fa temps que inspira joves…

Fonts informació

Módul 1: Polèmica per l’ús de Google Suite a l’aula

Darrerament és un tema molt tractat ja que moltes escoles aquest curs escolar han volgut començar a treballar amb el paquet d’aplicacions de Google Gsuite. La preocupació central…

CDDB, Fonts informació, Formació

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents