Al llarg d’aquest mòdul he descobert un gran recurs, la pàgina web Toolbox https://toolbox.mobileworldcapital.com/. Aquesta pàgina ens ofereix diferents Apps educatives valorades per mestres. A més a més t’ofereix filtrar per nivell educatiu i àrea o matèria. L’he trobat molt interessant.
Ús de dispositius mòbils dins l’aula el trobo molt interessant i cal educar per fer-ho amb criteri i seguretat. Algunes de les avantatges és la inclusió, l’aprenentatge personalitzat, respostres i avaluació immediata… A continuació m’agradaria fer una recomanació, com a mestra de cicle mitjà, d’aplicacions que he utilitzat i m’han sigut molt útils.
Plickers: Cada alumne/a té un codi que col·loca en una posició o en una altra segons quina sigui la resposta correcta. El docent amb un dispositiu escaneja totes les respostes dels alumnes i directament es veuren projectades a la pissarra digital.
Kahoot!: Va molt bé per fer qüestionaris. A la pissarra digital apareixen quatre opcions i cada alumne/a des del seu dispositiu clica quina és l’opció correcta.
Comic Page Creator: Aplicació molt recomanable per elaborar còmics.
PicPac Stop Motion Pro: Molt recomanable per elaborar curtmetratges. Amb els alumnes vam crear històries i van elaborar els personatges amb plastilina i a partir de fotografies successives aquesta aplicació crea el vídeo on si pot afegir música de fons i moltes opcions més. Molt recomanable!
Toontastic 3D: En grups de 2/3 alumnes poden crear històries animades amb diferents personatges i afegir el diàleg amb la seva pròpia veu. Molt divertit!