En aquesta tasca aprofitaré per explicar com implemento el recursos digitals après al curs i que ja feia servir a la classe de 3r d’ESO de Tecnologia.

evidència 1: Vídeo on l’alumnat comenta les diferents eines digitals utilitzades:

El Classroom com a recurs digital, on l’alumnat té accés als continguts teòrics, té un tauler on tenim retroalimentació de les comunicacions, a més a més  de les retroaccions amb missatges individuals quan lliuren cada tasca i les  rúbriques de cada temari les pràctiques on es valora l’aprofitament de les situacions d’aprenentatge

  • Google Sites: on l’alumnat té el seu portafoli i ordena els continguts treballats a classe per temes i que s’avaluan de manera contínua, en ell posen imatges dels exàmens fets amb paper, la teoria, les pràctiques i una petita reflexió de cada tema
  • Simuladors: aprofitem que cada alumne té un portàtil per a que l’alumnat marqui el seu ritme d’aprenentatge per exemple utilitzant simuladors online.
  • Documents de text del Drive: l’alumnat el pot utilitzar per mostrar les seves evidències d’aprenentatge.
  • Libreoffice writter

Evidència 2: Vídeo on mostro el Classroom i el quadren de notes

Una vegada tinc les evidències de les feines lliurades per l’alumat, prefereixo utilitzar el meu quadern de càlcul realitzat amb un full de calcul, l’extensió corubrics,..

 

A les classes digitals, a més a més de la supervisió clàssica del treball de l’alumnat (passejar-me entre l’alumnat, solució de dubtes a la taula del professor,…) al nostre institut tenim contractat un sistema de control dels ordinadors online anomenat Lazarus  .