En aquesta tasca aprofitaré per explicar com implemento el recursos digitals après al curs i que ja feia servir a la classe de 3r d’ESO de Tecnologia.
evidència 1: Vídeo on l’alumnat comenta les diferents eines digitals utilitzades:
El Classroom com a recurs digital, on l’alumnat té accés als continguts teòrics, té un tauler on tenim retroalimentació de les comunicacions, a més a més de les retroaccions amb missatges individuals quan lliuren cada tasca i les rúbriques de cada temari les pràctiques on es valora l’aprofitament de les situacions d’aprenentatge
- Google Sites: on l’alumnat té el seu portafoli i ordena els continguts treballats a classe per temes i que s’avaluan de manera contínua, en ell posen imatges dels exàmens fets amb paper, la teoria, les pràctiques i una petita reflexió de cada tema
- Simuladors: aprofitem que cada alumne té un portàtil per a que l’alumnat marqui el seu ritme d’aprenentatge per exemple utilitzant simuladors online.
- Documents de text del Drive: l’alumnat el pot utilitzar per mostrar les seves evidències d’aprenentatge.
- Libreoffice writter
Evidència 2: Vídeo on mostro el Classroom i el quadren de notes
Una vegada tinc les evidències de les feines lliurades per l’alumat, prefereixo utilitzar el meu quadern de càlcul realitzat amb un full de calcul, l’extensió corubrics,..
A les classes digitals, a més a més de la supervisió clàssica del treball de l’alumnat (passejar-me entre l’alumnat, solució de dubtes a la taula del professor,…) al nostre institut tenim contractat un sistema de control dels ordinadors online anomenat Lazarus .

Deixa un comentari