La situació d’aprenentatge ha estat adaptada amb l’eina ExeLearning amb l’objectiu de fer-la accessible per a persones amb dificultats visuals i per a l’alumnat que presenta Transtorn de Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH).
Aquest recurs es divideix en 5 apartats, a més de la introducció corresponent. Després de la introducció, trobem el primer punt que he anomenat “Guia Didàctica”. En aquest apartat, s’inclouen els objectius, la relació curricular amb el Decret 175/2022, de 27 de setembre de 2022, d’ordenació dels ensenyaments de l’ordenació bàsica.
En segon lloc, trobem l’apartat dedicat a les activitats d’aprenentatge i avaluació. Aquí es troben totes les activitats de la Situació d’Aprenentatge, organitzades segons les fases d’inici, desenvolupament, estructuració, aplicació, així com els criteris d’avaluació associats.
En tercer lloc, es presenta un apartat especial dedicat a l’atenció a la diversitat. Aquest apartat detalla les mesures i suports dissenyats per atendre les necessitats diverses de l’alumnat, seguint el model de Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA).
Finalment, trobem un apartat de valoració de l’après i un altre dedicat als crèdits. Aquest últim pot incloure informació relativa a la valoració global del treball realitzat i altres aspectes rellevants per al reconeixement dels esforços i l’aprenentatge aconseguit. Aquesta estructura proporciona una guia clara i completa per a tots els participants en la situació d’aprenentatge, assegurant una experiència enriquidora i inclusiva per a tot l’alumnat.
La podeu trobar publicada al web Procomun de l’INTEF.
Deixa un comentari