La finalitat d’aquesta tasca es dissenyar un sistema d’avaluació a una activitat de la nostra programació didàctica, incorporant tecnologies per avaluar l’activitat. 

L’activitat seleccionada es la primera activitat lliurada al Mòdul 2, en la qual els alumnes han de realitzar una presentació interactiva, descrivint i parlant sobre diferents espais de la ciutat. Faràn ús de dispositius electrònics (ordinadors del centre) per cercar informació i per crear el projecte.

Per avaluar aquesta activitat he triat dues eines digitals: una formativa i una sumativa. D’aquesta manera ens assegurem de que l’aprenentatge serà complet i significatiu. 

En primer lloc, per l’avaluació formativa faré ús de Google Docs. Cada grup disposarà d’una plantilla com aquesta adjuntada, compartida amb el professor, en la qual hauran d’escriure amb detall com es el procés de creació del seu treball. D’aquesta manera, el docent podrà donar retroacció en temps real al treball dels alumnes. 

Per altra banda, per a l’avaluació sumativa, es crearà un Google Forms a modo de Rúbrica, que servirà de coavaluació (alumnes i docents) de la presentació final dels diferents grups.