Hola,

Soc arquitecta llicenciada al 2005. En un inici, compatibilitzava la feina professional com a arquitecta amb la docència a una escola de règim especial d’arts plàstiques i disseny, on dono classes en un CFGS d’Interiorisme des del 2007. Des del 2016 aproximadament, per compatibilitat familiar, em dedico a la docència.

A l’escola dono matèries com mitjans informàtics, expressió volumètrica, tecnologia, dibuix artístic i coordino el cicle…, tot i que també he donat classes de projectes, projecte final, dibuix tècnic, i en algun curs he estat la tutora de la formació pràctica en empreses, estudis o tallers. En l’actualitat, també estic realitzant tasques com a cap d’estudis de l’escola on treballo.

Tot i que majoritàriament he estat al GS d’Interiorisme, també he donat classes a CF de GM i GS de Gràfica Interactiva a la mateixa escola, on he pogut veure una altra vesant de la producció gràfica i audiovisual diferent a la que estem acostumats en l’Interiorisme i l’Arquitectura.

Laura